VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1. Fyzická osoba Ing. Arch. Petr Šanda, IČ: 03527573, neplátce DPH, se sídlem Velký Bor 29, 384 11 Strunkovice nad Blanicí (dále jen „Poskytovatel“), poskytuje za níže uvedených podmínek fyzické nebo právnické osobě (dále jen „klient“) pobyt v lese s posedem (dále jen „Služby“).
2. Vztah Poskytovatele s Klientem shora uvedených služeb se řídí těmito Všeobecnými obchodními podmínkami (dále rovněž „VOP“ nebo „Podmínky“), nestanoví-li jinak zvláštní podmínky pro užívání Služby nebo technické podmínky užívání Služby, které jsou obvykle umístěny na webových stránkách www.jsivlese.cz.
3. Tyto podmínky představují návrh poskytovatele na uzavření smlouvy ve smyslu § 1731 zák. č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“) určený klientovi. Zadáním požadovaných registračních údajů na stránce www.stromovny.cz a přijetím podmínek poskytování služeb přijme zákazník návrh poskytovatele ve smyslu § 1731 Občanského zákoníku, čím mezi poskytovatelem a klientem dojde k uzavření smlouvy o poskytování služeb ve smyslu těchto podmínek (dále jen „smlouva“).
II. OBJEDNÁVKA POBYTU, VZNIK SMLUVNÍHO VZTAHU
1. Klient si objednává služby ve vyhlídkovém posedu požadavkem na rezervaci, který provede přes rezervační rozhraní na internetových stránkách. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávku nebo požadavek na rezervaci jsou:
1. jméno a příjmení klienta,
2. adresa trvalého bydliště,
3. telefon,
4. e-mail,
5. v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ,
6. termín čerpání služeb.
2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytu slouží pouze pro uzavíraný smluvního vztah mezi poskytovatelem a klientem a řídí se zásadami zpracování osobních údajů, které jsou uvedeny na: webu www.jsivlese.cz.
3. Po řádně vystavené a podané objednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci poskytovatelem (dle čl. IV těchto podmínek) vzniká mezi klientem a poskytovatelem smluvní vztah. Poskytovatel se zavazuje zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit poskytovateli smluvenou cenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávce/požadavku na rezervaci, kterou klient podal a poskytovatel potvrdil.
4. Minimální doba ubytování je tři dny = dvě noci.
III. PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
1. Klient prohlašuje a zaručuje, že
a. je plně způsobilý k právním úkonům,
b. se před zahájením užívání služeb důkladně seznámil s bezpečnostními pokyny a etickým kodexem, že těmto podmínkám zcela rozumí a souhlasí s nimi,
c. bude služby používat pouze k účelu, k němuž jsou určeny,
d. se nebude v souvislosti s užíváním služby dopouštět žádného protiprávního či neetického jednání.
2. Klient je povinen se řídit pokyny k užívání lesa a vyhlídkového posedu a bezpečnostními pokyny.
3. Klient má právo být dostatečně a úplně informován poskytovatelem o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termínu a ceně, na řádné poskytnutí jím objednaných, poskytovatelem potvrzených (zálohově zaplacených) služeb, před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku/požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VII. a reklamovat vady poskytovaných služeb.
4. Klient je povinen úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky/požadavku na rezervaci, zaplatit poskytovateli v požadovaném termínu plnou cenu za pobyt, respektovat předpisy zařízení, jejichž služby využívá, pečlivě si překontrolovat poskytovatelem vystavené potvrzení pobytu (ubytovací voucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalostí kontaktovat neprodleně poskytovatele.
5. Poskytovatel je povinen poskytnout klientovi důležité informace k objednaným službám, potvrdit klientovi řádně objednané služby a při závazné rezervaci nebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
6. Poskytovatel je povinen v případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb/závazné rezervace ze strany klienta vyplatit nejpozději do 14 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Avšak pokud vznikne nárok poskytovatele na stornovací poplatky, vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
IV. CENY SLUŽEB A JEJICH ÚHRADA
1. Platný ceník poskytovaných služeb je uveden na webových stránkách www.jsivlese.cz
2. Úhrada služeb proběhne vždy skrze převodem na účet.
3. Poskytoval není plátce DPH a ceny jsou uvedeny jako konečné.
V. POTVRZENÍ POBYTU
1. K čerpání zaplacených služeb opravňuje klienta potvrzení vystavené poskytovatelem e-mailem. Klient je povinen překontrolovat správnost údajů na potvrzení uvedených. Při zjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně poskytovatele e-mailem na adrese: zastavse@jsivlese.cz.
2. Poskytovatel si vyhrazuje právo žádat zaplacení zálohové platby ve výši 100 % z ceny objednaných služeb dle dříve potvrzené objednávky.
VI. NÁSTUP, KAUCE A POKUTY
1. Ubytování probíhá vždy od 14:00 samostatně, dle instrukcí, které přijdou klientovi s dostatečným předstihem emailem. Check-out je nejpozději v 11:00 následujícího dne.
2. Klient bere na vědomí, že ve vyhlídkovém posedu není povoleno jakékoliv zvíře.
3. Klient bere na vědomí, že ve vyhlídkovém posedu není povoleno přítomnost osoby do 15 let.
4. V případě poškození zařízení posedu v důsledku jednání či opomenutí, které je zjevně nezodpovědné nebo které je v rozporu s těmito podmínkami, etickým kodexem nebo bezpečnostními pravidly, je poskytovatel oprávněn požadovat po klientovi náhradu takto způsobené škody v plné výši.
VII. STORNOVACÍ PODMÍNKY
1. Klient má právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky/rezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno elektronickou formou na email zastavse@jsivlese.cz.
2. Storno podmínky ubytování v Uhlíku v případě, že nejsou dohodnuty individuálně:
1. do 30 dní před příjezdem 0 % z celkové částky za ubytování,
2. 29 – 14 dní před příjezdem 50 % z celkové částky za ubytování,
3. 13 – 5 dní před příjezdem 75 % z celkové částky za ubytování,
4. méně jak 4 dni před příjezdem 100 % z celkové částky.
VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Osobními údaji se rozumí informace o klientovi, na základě kterých lze klienta přímo či nepřímo identifikovat.
2. V souladu s poskytováním služby vyžaduje poskytovatel v rámci objednávky/rezervace povinné osobní údaje. Veškerá práva klienta, stejně jako další podrobnosti o tom, jakým způsobem poskytovatel zpracovává osobní údaje, naleznete na webových stránkách.
3. Poskytovatel nebude bez předchozího svolení klienta zpracovávat, sdílet, prodávat ani používat údaje klienta způsobem, který by byl v rozporu s těmito VOP.
4. Provedením objednávky/rezervace udělí klient v rámci samostatného souhlasu informovaný souhlas se zpracováním osobních údajů poskytnutých dle těchto VOP poskytovateli jako správci, za účelem identifikace klienta při využití služby. Klient dále uděluje souhlas s dalším marketingovým zpracováním osobních údajů, zejména cílení reklamy a zasílání obchodních sdělení.
5. Klient uděluje souhlas se zpracováním osobních údajů na dobu 3 (tří) let, neodvolá-li svůj souhlas klient dříve. Tím není dotčena povinnost poskytovatele zpracovávat osobní údaje klienta po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy v souladu s nimi.
6. Správce je oprávněn pověřit třetí osobu jako zpracovatele osobních údajů. Seznam uvedených osob je k dispozici v sídle poskytovatele.
7. Klient bere na vědomí, že poskytovatel může být povinen poskytnout osobní údaje na základě zákona nebo ke splnění své zákonné povinnosti (např. v rámci soudních či správních řízení). Poskytovatel je dále oprávněn, bude-li to nezbytné, zpřístupnit osobní údaje k ochraně práv poskytovatele, nebo k ochraně osobní bezpečnosti klientů nebo třetích osob.
8. Každý z klientů je povinen se před odesláním objednávky/registrace služby seznámit se zásadami ochran osobních údajů a se zpracováním svých osobních údajů vyjádřit svůj souhlas. Souhlas je nutné vyjádřit přímo zaškrtnutím políčka souhlasím se zpracováním osobních údajů a kliknutím souhlas potvrdit. Pokud klient souhlas neudělí, objednávka/registrace nebude provedena a služby mu nebudou poskytnuty.
IX. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky služeb.
2. Celková ceny za poskytnuté služby bude uhrazena na základě vystaveného účetního dokladu (příjmový doklad, faktura), dle uvedených podmínek.
3. Platbu lze provést v hotovosti nebo převodem na účet. Platbu nelze provést platební kartou na místě.
4. Aktualizace Všeobecných obchodních a storno podmínek vstupuje v platnost dne 04. 07. 2022. Změny a doplňky těchto podmínek mezi poskytovatelem a klientem mohou být individuálně upraveny výlučně písemnou formou.
PROHLÁŠENÍ O DODRŽOVÁNÍ BEZPEČNOSTNÍCH POKYNŮ – PŘÍLOHA VOP
Všichni hosté ubytovaní v Uhlíku jsou povinni dbát všech níže uvedených opatření a postupů, aby se vyvarovali zranění, úrazu či jiné škodě na zdraví či majetku. Klient přebírá odpovědnost za dodržování těchto opatření a postupů všemi jak sám, tak ze strany osob, které jsou společně s ním ubytovaní.
1. Pitná voda – pitná voda je pouze voda v demižonu na kuchyňské lince. Ostatní voda ve dřezu, umyvadle a sprše je pouze užitková. Není určena pro pití. Na umývaní nádobí je však dostatečná. Když dojde voda v demižonu, tak bude připravena v zázemí pod Uhlíkem dostatek pitné vody.
2. Krbová kamna – v krbových kamnech se topí pouze dřevem, které je připraveno u posedu. Jedny krbová kamna vyhřívají obytný prostor a druhá saunu. Když si přejete zatopit v kamnech, použijte k tomu nejprve podpalovač a dřevěné třísky, které rozprostřete rovnoměrně na podpalovač. Povytáhněte komínovou klapku směrem k sobě (horní tyčka), posuňte přisávání čerstvého vzduch směrem doprava, sirkou nebo zapalovačem zapálíte noviny, od kterých chytnou nejprve jemné třísky a později i větší kousky dřeva. Po zapálení podpalovače uzavřete skleněná krbová dvířka a počkejte, než se kamna rozhoří. Poté uzavřete komínovou klapku i přisávání vzduchu zasunutím obou dvou nerezových tyček od sebe. Přikládejte rovnoměrně, tak aby kamna nebyla přeplněna a dvířka bylo možné vždy bezpečně zavřít. Prosíme veškeré použité dřevo zpátky doplnit. Nářadí je umístěno v zázemí, dřevo ke zpracování je v hranici pod Uhlíkem.
3. Chemická toaleta – kapacita odpadové kazety je 15 litrů, z tohoto důvodu je třeba šetrně zacházet s vodou určenou na splachování. Když chcete toaletu použít, je třeba nejprve odklopit víko toalety, poté odsunout záklopku; ta se ovládá z přední strany toaletní mísy páčkou, kterou posunete vpravo nebo vlevo. Do chemické toalety nevhazujte dámské hygienické vložky, vlhčené ubrousky, pleny ani jiné věci. Používejte pouze toaletní papír, jenž je připravený. Voda na oplach toalety teče tak dlouho, dokud držíte sepnutý spínač na horní straně toalety, štětka na údržbu čisté toalety je umístěna hned vedle toaletní mísy. Po ukončení Vaší potřeby a očištění toalety zasuňte záklopku a zaklopte víko toalety. V případě, že je chemická kazeta plná, začne svítit varovná červená kontrolka na vrchní straně toalety. V tu chvíli již toaletu nepoužívejte. Je třeba vyměnit kazetu s náplní. V tuto chvíli je třeba zavolat správce, který se o výměnu postará.
4. Elektrická energie – je získávána z fotovoltaických panelů, které dodávají elektrickou energii pro základní provoz posedu. Napájí vnitřní osvětlení, cirkulaci vody a lednici. Není povoleno jakýmkoliv způsobem zasahovat do elektrického vedení. Sluneční svit je omezený, orientovaný na západ. Proto, prosím, uvažujte, kdy a jakou energii využíváte. Ideálně kdy se získává od cca 12 hod do 19 hod. Při nočním sprchování, spotřebování teplé vody, se mohou zdroje vyčerpat.
5. Plynový sporák – dvouplotýnkový plynový sporák se zapaluje stlačením ovládacího knoflíku, při stlačení se oheň zapálí. Nepotřebujete používat sirky či zapalovač. Nikdy nenechávejte plotýnku hořet, pokud odcházíte z místnosti. Vždy zkontrolujte, zda je plotýnka vypnutá a neuniká plyn do místnosti. Zamezte ohřívání zadní stěny obkladu kuchyně od hořáku.
6. Interiérová sprcha - host dbá na spotřebu vody s vědomím jejího omezeného množství. Když se budete sprchovat 1-2 minuty, tak je vody dost.
7. Okna a dveře - host je povinen při svém odchodu z Uhlíku všechna okna a dveře uzavřít a uzamknout, stejně tak v případě silného větru nebo deště.
8. Lékárnička – je umístěna v polici posezení velkého okna a obsahuje základní lékařské vybavení tak jako autolékárnička
9. Hasicí přístroj – je umístěn v polici posezení velkého okna. Přístroj je práškový. V případě požáru po sejmutí z držáku je ho třeba nejprve odjistit vytržením pojistky, pak ho nasměrujte tryskou směrem k ohni a stiskněte uzávěr.
10. Správce – na správce se lze obrátit v situacích, kdy host potřebuje poradit nebo pomoci s obsluhou nebo ovládáním Uhlíka. Tereza Šandová – telefonní kontakt je +420 721 22 24 29, Petr Šanda – telefonní kontakt je +420 721 38 38 95.
11. Venkovní ohniště – využívejte pouze prostor k venkovnímu ohni určený, tento prostor je obestavěn velkými kameny, aby se zabránilo nekontrolovatelnému šíření ohně do širšího prostranství. Pokud topíte ve venkovním grilu nikdy se od něho nevzdalujte. Při topení ve venkovním grilu přikládejte rozumně, plameny by nikdy neměli vystoupat více než 15 cm nad vrchní hranu grilovací desky. Používejte pouze suché dřevo. Nikdy do grilu nevhazujte petardy, dělobuchy, nelijte tam žádné hořlaviny. Po ukončení grilování nechte oheň pod Vaší kontrolou dohořet. Horký popel ponechte uvnitř grilu, o vyčištění grilu se postará správce.
12. Chladnička – je umístěna pod pracovním prostorem kuchyňské linky. Je třeba dbát na to, aby chladnička nezůstala dlouho otevřená a nezvyšovaly se energetické nároky na její chlazení.
13. Terasa – terasa je určená k pobytu dvou osob bez zdravotních problémů. Je zakázáno vstupovat na terasu posedu v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek. Venkovní gril umisťujte na terasu směrem ke schodišti tak, aby se zamezilo převrhnutí otevřeného ohně do lesa a vzniku požáru.
14. Bezdrátový reproduktor– na tento reproduktor se lze připojit prostřednictvím nastavení Bluetooth na svém mobilním zařízení. Nabíjení je prostřednictvím baterií AAA. Reproduktor je interiérový, vždy jej nechávejte pouze uvnitř mobilní jednotky.
15. Saunování
Před vstupem do sauny si odložte veškeré oblečení, osprchujte se mýdlovou vodou a tělo
osušte.
Pro regenerační účely se doporučuje teplota vzduchu mezi 80 – 100 stupni. Vyšší teplota je
nevhodná. Optimální teplota pro začátečníky by měla být cca 75 stupňů. Do sauny vstupujte s osuškou na boso. Usedněte na lavici. Doporučujeme sundat zlaté řetízky a šperky. Délka pobytu je značně rozdílná, většinou se hovoří okolo 10-15 minut.
Po saunování použijte studenou sprchu, se kterou vždy začínejte od dolních končetin.
Odpočiňte si a podle osobní potřeby vstupte opět do sauny. Během odpočinku nezapomeňte doplňovat tekutiny!!
16. Zázemí pro klienty
Pro potřeby klientů je vymezen prostor zázemí (uložení dřeva, nářadí, apod.) pod Uhlíkem přístupný ze zadní strany stavby.
17. Je povinné
• potvrdit, že nemáte žádné zdravotní problémy (problémy kardiologické, problémy se zrakem, náměsíčnost atd.) v čase rezervace ani v čase pobytu na posedu,
• máte k dispozici v době užívání posedu plně nabitý telefon a přístroj ve stavu k použití
• uhasíte všechny kamna a svíčky před spaním
• oznámíte neprodleně změny či nedostatky, které nastanou v průběhu užívání vyhlídkového posedu
18. Je zakázané
• přítomnost dětí v a okolí posedu
• kouřit uvnitř posedu a terase
• házet nedopalky, nebo tomu podobné na terasu a skrze zábradlí do okolí posedu
• používat jiná svítidla než jsou instalována (vyjma svítidel na baterie)
• vstupovat do prostoru posedu v podnapilém stavu nebo pod vlivem návykových látek
• vnášet na posed hodnotné movité věci, pouze movité věci nezbytné pro jeho návštěvu
V případě, že dojde k úrazu ihned vyhledejte lékařskou pomoc, drobné ranky lze ošetřit lékárničkou, která je umístěna v polici pod velkým oknem v Uhlíku. V České republice jsou pro tísňová volání vyhrazena tato telefonní čísla (volání je bezplatné):
150 Hasičský záchranný sbor ČR
155 Zdravotnická záchranná služba
158 Policie ČR
156 Obecní (městská) policie
112 Jednotné evropské číslo tísňového volání
ETICKÝ KODEX
1. Uhlík je navržen v souladu s lesem, ve které je, a proto odpadky rozdělujeme na plast, papír, bio a směsný odpad. Nádoby jsou umístěny v zázemím pod ním.
2. Do Uhlíkových kamen patří připravené dřevo. Při použití, prosíme, o jeho následné opětovné doplnění. Nářadí jsou k dispozici.
3. Uhlík nemá rád vůni cigaretového kouře a proto se uvnitř nekouří.
4. S ohněm nakládejte opatrně, popelník i krbové okno kamen mějte zavřené vždy, když uvnitř hoří oheň. Když budete z Uhlíku odcházet, nezapomeňte zkontrolovat, zda je oheň uhašen.
5. Knihovna je i pro hosty, kteří si ji budou užívat po vás, prosíme tedy, abyste knihy z knihovny neodváželi.
5. Prostěradla i ručníky, které použijete pro saunování a osobní hygienu, můžete mnohdy použít i opakovaně, ušetříte tak spoustu pitné vody potřebné k praní.
6. Káva, olej, cukr, kosmetika a další věci jsou v Uhlíku v dostatečném množství pro Váš pohodlný pobyt; co nespotřebujete prosím ponechte v Uhlíku.
7. Uvnitř i vně chovejte citlivě a s respektem bez hrubého zacházení.
8. Uhlík je postaven tak, aby maximálně využívala obnovitelné zdroje. Jedná se o zdroje, které nejsou neomezené, snažte se toto respektovat a šetrně zacházet s elektrickou energií, teplou, pitnou i užitkovou vodou.