Smluvní podmínky pobytu v Zenovně

Vítejte v Zenovně!

Jsme moc rádi, že jste si pro svůj odpočinek vybrali právě nás. Aby všechno probíhalo hladce a bez zbytečných starostí, připravili jsme pro vás tyto jednoduché Podmínky pobytu. Jsou tu proto, abyste věděli, jak to u nás chodí, a abychom si všichni užili klid a pohodu.

1. Kdo je kdo a co je co?

Potvrzením rezervace v Zenovně nám dáváte najevo, že s těmito podmínkami souhlasíte. Je to jednoduché – my nabízíme Zenovnu a vy respekt k našemu prostoru.

2. Jak vzniká vaše rezervace?

Vaše rezervace je platná a závazná ve chvíli, kdy ji potvrdíte (obvykle online přes náš rezervační systém, případně telefonicky) a uhradíte zálohu nebo celou částku za pobyt, jak je uvedeno v bodě 3.

Veškerá komunikace ohledně rezervace, potvrzení nebo dalších informací probíhá primárně elektronicky (e-mailem). Obě strany tuto formu komunikace uznávají jako platnou.

3. Cena, platba a kauce – jasně a přehledně

3.1. Co je zahrnuto v ceně pobytu? 

Cena, která vám bude sdělena v rezervačním systému a v e-mailu po potvrzení rezervace, zahrnuje:

3.2. Co cena pobytu nezahrnuje?

3.3. Kauce – malá "pojistka" pro klid obou stran

Při vašem příjezdu a předání klíčů od Zenovny vás poprosíme o složení vratné kauce ve výši 4 000 Kč. Tato kauce nám slouží jako jistota pro případné menší škody na vybavení nebo ztráty. Pokud bude po vašem odjezdu vše v pořádku, celou kauci vám vrátíme.

V případě, že během pobytu dojde k poškození majetku nebo ztrátám, jsme oprávněni strhnout z kauce částku odpovídající vzniklé škodě. Bude-li škoda vyšší než složená kauce, domluvíme se s vámi na doplatku v souladu s bodem 4. Věříme ale, že to nebude potřeba řešit!

3.4. Úhrada pobytu – jak na to?

 Záloha ceny pobytu se hradí předem, doplatek na místě. Pokud se nedohodneme jinak, platí následující:

Prosíme o dodržení těchto termínů. Pokud by nebyla záloha uhrazenya včas, je nám líto, ale rezervace propadá a ubytovací kapacita bude nabídnuta dalším zájemcům.

4. Vaše práva a povinnosti – pro harmonický pobyt

4.1. Co od vás očekáváme?

Jde nám hlavně o vzájemný respekt – k Zenovně, jejímu vybavení, přírodě kolem i k našim sousedům.

4.2. Za škody se platí

Pokud vy nebo někdo z vaší skupiny (včetně dětí nebo domácích mazlíčků) způsobíte škodu na majetku Zenovny, jste povinni ji uhradit. To může zahrnovat i náhradu ušlého zisku, pokud bude kvůli škodě objekt vyřazen z provozu. Věříme ale, že se nic takového nestane.

4.3. Co u nás není dovoleno bez našeho souhlasu:

4.4. Co je v Zenovně úplně ZAKÁZÁNO:

5. Příjezd, odjezd a průběh pobytu

5.1. Příjezd a odjezd – přesnost nade vše

5.2. Klíč – vaše vstupenka do Zenovny

Při příjezdu od nás obdržíte klíč od Zenovny. Prosíme, buďte na něj opatrní a neztrácejte ho. Při odjezdu nám ho vrátíte. V případě ztráty, odcizení nebo zneužití klíče vám bude účtován poplatek 1000 Kč.

5.3. Počet hostů a klidné soužití

Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu Zenovny, jak je uvedeno ve vaší rezervaci. Prosíme, mějte na paměti, že Zenovna není určena pro pobyty výhradně osob mladších 18 let nebo osob s omezenou svéprávností. V takových případech je nutné zajistit přítomnost alespoň jedné zodpovědné osoby starší 18 let po celou dobu pobytu.

5.4. Šetříme energii a přírodu 

Prosíme, v zimním období nevětrejte dlouhodobě nebo za účelem snižování teploty, pokud zároveň topíte. Snažme se společně šetřit energii a být ohleduplní k životnímu prostředí. Děkujeme, že vám to dává smysl.

5.5. Domácí mazlíčci – vítáni s ohledem

Ubytování s domácími mazlíčky je u nás možné,za dodržení následujících podmínek:

5.6. Vaše cennosti

Pro vaše cennosti (šperky, peníze apod.) nedoporučujeme nechávat je volně v objektu. Zabezpečte si je proti odcizení. Za ztrátu nebo škody na těchto věcech bohužel neručíme a nejsme povinni zajistit jejich úschovu.

5.7. Parkování 

Parkování vašich vozidel je možné na našem pozemku před objektem. Prosíme, mějte na paměti, že se nejedná o hlídané parkoviště, a proto neručíme za případné odcizení vozidla nebo věcí z něj. Pro vaši i naši bezpečnost je horní parkoviště monitorováno kamerovým systémem. Kameru používáme výhradně pro ochranu majetku a udržování pořádku. 

6. Změny, zrušení a storno poplatky

6.1. Změny z naší strany 

Pokud bychom z objektivních důvodů museli před vaším příjezdem změnit podstatné podmínky vaší rezervace, budeme vás informovat a navrhneme vám změnu smlouvy. V takovém případě máte právo se změnou souhlasit, nebo od smlouvy odstoupit. Pokud nám písemně neoznámíte odstoupení do 10 dnů od doručení našeho návrhu, má se za to, že se změnou souhlasíte.

6.2. Vaše zrušení rezervace a storno poplatky 

Pokud se rozhodnete rezervaci zrušit, prosíme, počítejte s následujícími storno poplatky:

6.3. Odstoupení od smlouvy z naší strany

Máme právo odstoupit od smlouvy bez výpovědní doby, pokud hrubě porušíte své povinnosti vyplývající z těchto podmínek, ubytovacího řádu nebo dobrých mravů. V takovém případě vás můžeme požádat o okamžité vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu, a vy jste povinni této výzvě bezodkladně vyhovět. Odstoupení nemá vliv na povinnost zaplatit již vzniklé pohledávky nebo storno poplatky.

7. Reklamace – řešíme je hned!

Pokud se v průběhu vašeho pobytu objeví jakákoli závada nebo problém, prosíme, oznamte nám to ihned. Je důležité, abychom o tom věděli co nejdříve, abychom mohli vše napravit a zajistit vám co nejpohodovější pobyt. Nečekejte až na konec, rádi vše vyřešíme hned a v klidu.

8. Závěrečná slova a vaše důvěra

Tyto Podmínky pobytu platí pro všechny pobyty v Zenovně od 1. června 2025. Tím, že u nás zarezervujete pobyt, potvrzujete, že těmto podmínkám rozumíte a v plném rozsahu je akceptujete za sebe i za celou vaši skupinu.

Děkujeme za důvěru, kterou v nás vkládáte. Vaše spokojenost je pro nás prioritou a uděláme všechno pro to, abyste se u nás cítili dobře.

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat na reset@zenovna.cz.

S pozdravem,

Karin a Petr Branc