On-line booking

1
Date
2
Selection
3
Details
4
Book and pay
Arrival Departure
 
 



Contact person/guest
Name
Surname
Street and house number
City
Country
ZIP
E-mail
Phone number
A company invoice:
Invoice data
Company name
Street and house number
City
Country
ZIP
ID No.
VAT
Select
how have you learned about us
Additional information

I agree to the terms and
conditions

The informative translation into English is below.

Smluvní podmínky ubytování

Wellness Chata Cep

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto smluvní podmínky platí pro pobyt v soukromém ubytovacím zařízení Wellness Chata Cep, Cep 106, 379 01 Cep, Česko. Účastníky smluvního vztahu jsou na jedné straně ubytovatel, na straně druhé zákazník, který si rezervuje pobyt. Zákazníkem se může stát fyzická i právnická osoba (dále jen „zákazník“). Zákazník, který je uveden na smlouvě, zastupuje všechny účastníky pobytu, je oprávněn jednat jejich jménem a je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k ubytovateli.

Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení, zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami.

 

2. Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi zákazníkem a ubytovatelem vzniká potvrzením rezervace Wellness Chata Cep, Cep 106, 379 01 Cep, Česko ze strany zákazníka v on-line rezervačním systému a uhrazením zálohy/celé částky za ubytování, tak jak je uvedeno v článku 3, bod 3.4 těchto smluvních podmínek. Zákazník uhradí zálohu/celou částku za ubytování ve prospěch účtu ubytovatele. Ve výjimečných případech, kdy zákazník nemá přístup na internet, může rezervaci provést telefonicky.

Zákazník i ubytovatel souhlasí s využitím poštovní nebo elektronické (e-mailové) komunikace. Oznámení učiněná jedním či druhým uvedeným způsobem obě strany uznávají jako platné písemné oznámení.

 

3. Cena pobytu a platební podmínky

Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému a  info emailu (smlouvě) o ubytování, který dojde zákazníkovi po potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému jméno objektu.

 

3.1. Cena pobytu zahrnuje

  • ubytování
  • rekreační poplatek obecnímu úřadu
  • elektřinu do 125 kWh/den
  • vodné/stočné

 

3.2. Cena pobytu nezahrnuje

  • dopravu
  • stravu
  • elektřinu nad 60 kWh/den

Poplatek za elektřinu nad 60 kWh/den není v ceně pobytu. Ztrhává se ze zálohy na základě rozdílu elektroměru před a po ukončení pobytu. Sazba za 1 kWh je 8 Kč za kWh. Pokud částka překročí částku zálohy, tak budete vyzváni k doplatku bankovním převodem na základě výzvy odeslané rezervačním systémem.

 

3.3. Kauce

Při platbě ubytování, je zákazník povinen uhradit ubytovateli vratnou zálohu (kauci) 10 000 Kč převodem na účet 8381945003/5500. Záloha (kauce) bude zákazníkovi vrácena do 14 dnů ubytovatelem na účet, ze kterého byla přijata v případě, že zákazník nezpůsobil žádnou škodu v objektu. V případě škody je ubytovatel oprávněn ponížit zálohu o částku rovnající se výši způsobené škody. Bude-li záloha nedostatečná, řídí se náhrada škody podle bodu 4 těchto smluvních podmínek.

 

3.4. Úhrada pobytu

Ubytovatel má právo na zaplacení ceny pobytu před jeho realizací. Pokud nebude písemnou smlouvou mezi ubytovatelem a zákazníkem dohodnuto jinak, zákazník je povinen uhradit zálohu 50% ceny pobytu do 5ti dnů ode dne odeslání potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému Wellness Chata Cep na účet zákazníka. Doplatek 50% je zákazník povinen uhradit nejpozději 14 dní přede dnem určeným jako nástup k pobytu. Nedodrží-li zákazník platební podmínky pro úhradu pobytu, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům.

 

4. Povinnosti zákazníka

  • Poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí ubytování.
  • Převzít všechny zaslané doklady potřebné pro uskutečnění pobytu.
  • Vyplnit formulář návšetvní knihy v den příjezdu na ubytování.
  • Řídit se návody, provozním řádem a pokyny ubytovatele a jím pověřených pracovníků.
  • Povinností zákazníka a všech zúčastněných je, chovat se tak, aby nedošlo k jejich újmě na zdraví, životě nebo majetku, jakož i ke škodě na majetku ubytovatele. Dohlédnout na děti případně jim zajistit dozor, který by předešel jejich možnému úrazu v objektu i jeho okolí či způsobení škody na majetku ubytovatele.
  • Řádně užívat ubytovací prostory, dodržovat v nich pořádek a čistotu, zejm. jsou-li s ním ubytovány děti.
  • Při odchodu z ubytovacích prostor uzavřít okna a dveře.
  • Bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v ubytovacích prostorách.
  • Bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou zákazník nebo osoba s ním ubytovaná v ubytovacích prostorách způsobil.

 

Zákazník je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci, včetně náhrady ušlého zisku do částky 10 tis. Kč. Vyšší škody vzniklé v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou bude objekt/pokoj/apartmán/relaxační prostor vyřazen z provozu může ubytovatel nárokovat v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tuto povinnost má zákazník i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované se zákazníkem.

 

4.1 Zákazník nesmí bez předchozího souhlasu ubytovatele:

  • Provádět podstatné změny v ubytovacích prostorách (stěhovat nábytek, apod.)
  • Používat v prostorách vlastní spotřebiče
  • Přenechat prostory vyhrazené k ubytování jiné osobě

 

4.2 Zákazník dále v prostorách objektu nesmí:

  • Kouřit ve všech prostorách objektu.
  • Brát zvířata do prostor a pozemku objektu.
  • Držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky anebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo zákazníkovi předepsáno lékařem.
  • Nosit zbraň a střelivo nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití.

 

5. Povinnosti, práva a odpovědnost ubytovatele

Ubytovatel je povinen odevzdat zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů a je povinen udržovat ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu.

Ubytovatel má právo, aby provedl po ukončení pobytu zákazníka, prohlídku ubytovacích prostor v jeho přítomnosti. Zákazníky prosíme, aby tuto činnost nepovažovali za projev nedůvěry. Děkujeme za pochopení.

Ubytovatel nezodpovídá za újmu na zdraví (případně škody na majetku) zákazníků, která vznikla jejich neopatrností, nepozorností, nedbalostí, špatným používáním nebo špatným dohledem (dozorem).

 

6. Pobyt

Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Na začátku ubytování obdrží 2 klíče. Tyto klíče je povinen vrátit ubytovateli nejpozději při ukončení ubytování. Zákazník je povinen předejít ztrátě či odcizení tohoto klíče a nepůjčovat ho osobám, které nejsou v objektu ubytovány. Při ztrátě, odcizení, nebo zneužití klíče je zákazník povinen zaplatit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 2000,- Kč; tím není dotčeno právo ubytovatele domáhat se náhrady způsobené škody.

Zákazník se může ubytovat po 16:00 hodině příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 10:00 hodin. Check-out probíhá za přítomnosti ubytovatele standardně v 10:00. Dřívější check-out je možný po dohodě s ubytovatelem.

Nedodrží-li zákazník tuto dobu, bude mu účtována cena za další den pobytu, dle platného ceníku.

 

6.1. Doprava na místo pobytu

Doprava na místo pobytu je individuální a veškeré náklady s dopravou na místo pobytu hradí zákazník.

 

6.2. Ubytovaní

Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu objektu. Přesný, případně předběžný, počet ubytovaných osob je uveden ve smlouvě, kterou obdrží zákazník po provedení rezervace.

Je zakázáno, aby celá kapacita jméno objektu byla využita pouze nezletilými osobami mladšími 18ti let či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18ti let či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18ti let, který se bude účastnit celého pobytu.

 

6.3. Energie a úspora

V zájmu úspor energie a potažmo ohleduplnosti k životnímu prostředí Vás žádáme, abyste v zimním období nevětrali dlouhodobě, natož pak za účelem snížení teploty v pokoji/objektu.

 

6.4. Vybrané zákazy

  • Ubytování či návštěva objektu s domácími mazlíčky je zakázáno.
  • Kouření uvnitř objektu je zakázáno.
  • Zákaz činností, které by nadměrně obtěžovaly okolí.
  • Porušení zákazů je pokutováno částkou 10 000 Kč.

 

6.5. Uložení sportovního vybavení

Zákazníkovi není dovoleno brát do objektu sportovní nářadí a předměty, pro jejíž úschovu je vyhrazeno jiné místo v pergole.

 

6.6. Cennosti

Ubytovatel doporučuje zákazníkům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti odcizení. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech. Ubytovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí.

 

6.7. Parkování

Parkování vozidel zákazníků je umožněno na vlastním pozemku ubytovatele před objektem. Ubytovatel neručí za případné poškození, odcizení vozidla, nebo věcí v něm, nejedná se o hlídané parkoviště.

 

7. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy

Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí.

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování.

Ubytovatel má právo od této smlouvy odstoupit, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacím řádem, nebo v objektu hrubě porušuje dobré mravy.

Odstoupení od této smlouvy musí být písemné a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky z této smlouvy vzniklé před odstoupením či storno poplatky.

Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků:

  • Více jak 60 dní před nástupem na pobyt má zákazník možnost dle domluvy s ubytovatelem zvolit náhradní termín, peníze nevracíme.
  • 60 až 15 dní před nástupem na pobyt je storno polatek 50% z celkové ceny pobytu
  • 14 a méně dní před nástupem na pobyt je storno poplatek 100% z celkové ceny pobytu
  • Předčasné ukončení ubytování ze strany klienta je bez náhrady.

Při zrušení pobytu ze strany ubytovatele, jako je porucha objektu, vážná závada, bude vrácena celá částka platby.

V případě odstoupení od smlouvy o ubytování je ubytovatel oprávněn vyzvat zákazníka k okamžitému vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu a zákazník je povinen této výzvě bezodkladně vyhovět.

 

8. Reklamace

Zákazník je povinen uplatnit případnou reklamaci vždy ihned po zjištění závady u ubytovatele nebo odpovědné osoby ubytovatele, aby mohla být uskutečněna náprava.

 

9. Závěrečné ustanovení

Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty na Wellness Chata Cep, Cep 106, 379 01 Cep, Česko a vstupují v platnost a účinnost dne 1.11.2024

Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje.

Zákazník uzavřením smlouvy dále potvrzuje, že byl ubytovatelem seznámen s tím, že v případě sporu mezi účastníky této smlouvy má možnost využít mimosoudního řešení takovéhoto sporu, a to u České obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

Wellness Chata Cep

Marpestr s.r.o.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informative translation in English:

Terms and Conditions of Accommodation

Wellness Chata Cep

 

1. Introductory Provisions

These terms and conditions apply to stays at the private accommodation facility Wellness Chata Cep, Cep 106, 379 01 Cep, Czech Republic. The parties to this contractual relationship are, on the one hand, the accommodation provider, and on the other hand, the customer who reserves the stay. The customer can be either a natural or legal person (hereinafter referred to as "customer"). The customer named in the contract represents all participants in the stay, is authorized to act on their behalf, and is the sole responsible party in relation to the accommodation provider.

By confirming the reservation at the accommodation facility, the customer agrees to these terms and conditions.

 

2. Formation of the Contractual Relationship

The contractual relationship between the customer and the accommodation provider is established when the customer confirms the reservation at Wellness Chata Cep, Cep 106, 379 01 Cep, Czech Republic in the online reservation system and pays the deposit/full amount for accommodation, as specified in Article 3, Point 3.4 of these terms and conditions. The customer shall pay the deposit/full amount for accommodation to the accommodation provider's account. In exceptional cases, where the customer does not have internet access, the reservation can be made by phone.

Both the customer and the accommodation provider agree to the use of postal or electronic (email) communication. Notifications made by either party in these ways are considered valid written notifications.

 

3. Price of Stay and Payment Conditions

The price of the stay refers to the amount stated in the reservation system and the information email (contract) regarding accommodation, which the customer will receive after confirming the reservation in the online reservation system.

 

3.1. The price of the stay includes:

  • Accommodation
  • Local municipal accommodation tax
  • Electricity up to 60 kWh/day
  • Water charges

3.2. The price of the stay does not include:

  • Transportation
  • Meals
  • Electricity exceeding 60 kWh/day
    A charge for electricity exceeding 60 kWh/day is not included in the price of the stay. This will be deducted from the deposit based on the difference in the electricity meter readings before and after the stay. The rate for 1 kWh is 8 CZK. If the amount exceeds the deposit, the customer will be asked to pay the difference via bank transfer based on a request sent by the reservation system.

3.3. Deposit

Upon payment of the accommodation, the customer is required to pay a refundable deposit (security deposit) of 10,000 CZK via transfer to account 8381945003/5500. The deposit will be returned to the customer within 14 days by the accommodation provider to the account from which it was received, provided that no damage was caused to the property. In the event of damage, the accommodation provider is entitled to reduce the deposit by the amount equivalent to the damage caused. If the deposit is insufficient, compensation for the damage will be governed by Point 4 of these terms and conditions.

3.4. Payment for Stay

The accommodation provider is entitled to require payment for the stay before its commencement. Unless otherwise agreed in writing between the accommodation provider and the customer, the customer is required to pay a 50% deposit of the total price of the stay within 5 days of sending the confirmation of the reservation via the Wellness Chata Cep online reservation system to the customer's account. The remaining 50% must be paid no later than 14 days before the designated check-in date. If the customer does not adhere to the payment conditions, the contract between the customer and the accommodation provider becomes void and the accommodation will be offered to other interested parties.

 

4. Obligations of the Customer

  • To cooperate with the accommodation provider to ensure the proper security and provision of accommodation.
  • To accept all documents necessary for the stay.
  • To fill out the guestbook form on the day of arrival at the accommodation.
  • To follow the instructions, house rules, and directives from the accommodation provider or designated personnel.
  • The customer and all participants must behave in a way that ensures their safety and the safety of others, as well as avoid damage to the accommodation provider's property. Children must be supervised to prevent potential injury or damage to the property.
  • To use the accommodation spaces properly, maintain order and cleanliness, especially when accompanied by children.
  • To close windows and doors when leaving the accommodation.
  • To promptly notify the accommodation provider about the need for repairs in the accommodation.
  • To immediately report any damage caused by the customer or someone accompanying them in the accommodation.

 

The customer is required to pay for any damage caused to the accommodation, recreational, or relaxation areas, including compensation for lost profits up to 10,000 CZK. For higher damages, including compensation for lost profits (based on the valid accommodation price during the period the property is out of service), the accommodation provider may claim compensation in accordance with the Czech Civil Code (Act No. 89/2012 Coll.). This obligation applies even if the damage is caused by children or other persons staying with the customer.

 

4.1. The customer may not, without prior consent from the accommodation provider:

  • Make substantial changes in the accommodation spaces (moving furniture, etc.)
  • Use their own appliances in the premises
  • Transfer the accommodation to another person

 

4.2. The customer is also prohibited from:

  • Smoking in all areas of the property
  • Bringing pets onto the property or land
  • Possessing, producing, or storing narcotics, psychotropic substances, or poisons, unless prescribed by a doctor
  • Carrying firearms and ammunition or storing them in a way that allows for their immediate use

 

5. Obligations, Rights, and Liability of the Accommodation Provider

The accommodation provider is obliged to deliver the accommodation spaces in a condition suitable for proper use and ensure that the customer can fully enjoy their rights related to accommodation. The accommodation provider will ensure that any reported issues are resolved promptly and maintain the accommodation in good technical and hygienic condition.

The accommodation provider has the right to inspect the accommodation space after the customer's stay, in their presence. The customer should not interpret this as a sign of mistrust. Thank you for your understanding.

The accommodation provider is not liable for injury (or property damage) caused by the customer's carelessness, inattention, negligence, improper use, or lack of supervision.

 

6. Stay

The customer has the right to use the designated accommodation spaces and the common areas of the property. Upon check-in, the customer will receive 2 keys. These keys must be returned to the accommodation provider by the end of the stay. The customer is responsible for preventing the loss or theft of the keys and must not lend them to anyone who is not staying at the property. In the event of loss, theft, or misuse of keys, the customer will pay the accommodation provider a contractual penalty of 2,000 CZK, without prejudice to the accommodation provider's right to claim damages.

The customer may check in after 4:00 PM on the designated check-in day and must vacate the property by 10:00 AM on the designated check-out day. Check-out occurs in the presence of the accommodation provider at 10:00 AM. Early check-out may be arranged with the accommodation provider.

Failure to adhere to the check-out time will result in an additional charge for the extra day, as per the current price list.

 

6.1 Transportation to the Accommodation

Transportation to the accommodation is individual, and all associated costs are to be borne by the customer.

 

6.2 Guests

The number of persons staying must not exceed the capacity of the accommodation. The exact number of persons is stated in the contract received by the customer upon completing the reservation.

The accommodation facility cannot be used exclusively by minors under 18 or persons with limited legal capacity. When accommodating minors or persons with limited legal capacity, at least one responsible supervisor over the age of 18 must be present throughout the stay.

 

6.3 Energy and Savings

In the interest of energy savings and environmental awareness, we ask that you do not ventilate the premises excessively during the winter, especially not to lower the room temperature.

 

6.4 Prohibited Activities

  • Accommodation with pets is prohibited.
  • Smoking inside the property is prohibited.
  • Activities that excessively disturb the surrounding area are prohibited.
  • Violation of these prohibitions will result in a fine of 10,000 CZK.

 

6.5 Storage of Sports Equipment

The customer is not allowed to bring sports equipment into the property unless there is a designated storage area in the pergola.

 

6.6 Valuables

The accommodation provider recommends that customers do not leave jewelry, money, or other valuables in the accommodation and secure them against theft. The accommodation provider is not responsible for the loss or damage to such items. The accommodation provider is not obligated to provide storage for these items.

 

6.7 Parking

Customer parking is available on the accommodation provider’s property, in front of the building. The accommodation provider is not responsible for any damage or theft of vehicles or items inside them; this is not a monitored parking area.

 

7. Changes to the Contract and Withdrawal from the Contract

If the accommodation provider is forced to change significant terms of the contract for objective reasons before the start of the stay, they may propose an amendment to the contract to the customer. The customer then has the right to agree to the change or withdraw from the contract. If the customer does not withdraw from the contract by a written notice within 10 days of receiving the proposal for the change, it is assumed that the customer agrees to the change.

The customer has the right to withdraw from the accommodation contract.

The accommodation provider has the right to withdraw from the contract if the customer grossly violates the obligations set out in this contract, the accommodation rules, or if they grossly violate good manners in the facility.

Withdrawal from this contract must be in writing and delivered to the other contracting party. Withdrawal from the contract does not affect the obligation to pay debts arising from this contract before the withdrawal or any cancellation fees.

The withdrawal from the contract is subject to the following cancellation conditions, which specify the amount of cancellation fees:

  • More than 60 days before the start of the stay: The customer may choose a replacement date in agreement with the accommodation provider; no refund will be given.
  • 60 to 15 days before the start of the stay: The cancellation fee is 50% of the total accommodation price.
  • 14 days or less before the start of the stay: The cancellation fee is 100% of the total accommodation price.
  • Early termination of the stay by the customer is non-refundable.
  • If the accommodation provider cancels the stay due to reasons such as property malfunction or serious issues, the entire amount paid will be refunded.

 

In case of withdrawal from the accommodation contract, the accommodation provider is entitled to request the customer to immediately vacate the accommodation premises and leave the property. The customer is required to comply with this request without delay.

 

8. Complaints

The customer is obliged to make any complaints immediately after discovering a defect to the accommodation provider or the person responsible for the accommodation so that corrective action can be taken.

 

9. Final Provisions

The general terms and conditions apply to all stays at Wellness Chata Cep, Cep 106, 379 01 Cep, Czech Republic, and will enter into force on November 1, 2024.

By concluding the contract, the customer confirms that they understand the above terms and conditions and fully accept them on their behalf and on behalf of all other participants in the stay.

By concluding the contract, the customer also confirms that they have been informed by the accommodation provider that in case of a dispute between the parties to this contract, they have the option to use alternative dispute resolution, which can be done through the Czech Trade Inspection (www.coi.cz).

 

Wellness Chata Cep

Marpestr s.r.o.

I consent to the processing
of personal data

The informative translation into English is below.

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Marpestr s.r.o. se sídlem Hornoměcholupská 663/141, Horní Měcholupy, 109 00 Praha, IČ: 21886920 (dále také „My“), jako správce osobních údajů, Vás jako uživatele webových stránek www.wellness-chata-cep.cz informuje o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.

Dále v textu se dozvíte zejména:

1.         Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat;

2.         Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat;

3.         Komu mohou být Vaše osobní údaje předány;

4.         Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a

5.         Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva.

 

V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese info@wellness-chata-cep.cz

 

Zpracování osobních údajů dětí

Naše webové stránky nejsou určeny pro děti mladší 16 let. Osobní údaje dětí mladších 16 let nezpracováváme.

 

Rozsah zpracování osobních údajů

Když nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Těmito údaji mohou být zejména:

a)         Vaše jméno a příjmení,

b)         kontaktní adresa,

c)         telefonní číslo nebo

d)         e-mailová adresa.

 

Účel zpracování

Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely provedení rezervace a plnění ubytovací smlouvy. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.

Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.

 

Kdo má k Vašim osobním údajům přístup

Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje za výše uvedenými účely předáme společnosti MYJO, s.r.o.(společnost provozující rezervační systém Rezervacechalup.cz), aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:

  1. externí účetní
  2. zpracovatelům, kteří poskytují Zprostředkovateli serverové, webové, cloudové nebo IT služby.

 

Doba zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.

 

Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajů

Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:

a)         právo na přístup k osobním údajům;

b)         právo na opravu;

c)         právo na výmaz („právo být zapomenut“);

d)         právo na omezení zpracování údajů;

e)         právo vznést námitku proti zpracování; a

f)          právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.

Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu.

Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese ​info@wellness-chata-cep.cz. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Zprostředkovatel požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.

Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.

Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (I) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (II) zpracování je protiprávní, (III) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (IV) nám to ukládá zákonná povinnost.

Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.

Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 25. 5. 2018.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Informative translation in English:

PRIVACY POLICY

Marpestr s.r.o., with its registered office at Hornoměcholupská 663/141, Horní Měcholupy, 109 00 Prague, Czech Republic, Company ID: 21886920 (hereinafter also "We"), as the personal data controller, informs you, the user of the website [www.wellness-chata-cep.cz](http://www.wellness-chata-cep.cz), about the collection of personal data and privacy practices described below.

In this document, you will learn about:

1.         The personal data we will process;

2.         The purposes and methods of processing your personal data;

3.         Who your personal data may be shared with;

4.         How long we will process your personal data; and

5.         Your rights in relation to the protection of your personal data.

 

If you need any part of this document explained, or if you need advice or wish to discuss further processing of your personal data, you can contact us at any time via email at info@wellness-chata-cep.cz.

 

Processing of Personal Data of Children

Our website is not intended for children under the age of 16. We do not process personal data of children under 16.

 

Scope of Personal Data Processing

When you contact us through the website, you may be asked to provide certain personal information. These details may include:

a)         Vaše jméno a příjmení,

b)         Contact address,

c)         Phone number, or  

d)         Email address.

 

Purpose of Processing

The data you provide is used to contact you and provide you with the information you requested, or for the purposes of making a reservation and fulfilling the accommodation contract. All personal data is processed in a lawful and transparent manner, and only the necessary, relevant, and adequate data is collected in relation to the purpose of processing.

Providing personal data for the purpose of fulfilling the contract or responding to your inquiries or requests for information is a contractual requirement, and failure to provide the requested data may result in the inability to conclude the contract or provide the requested response.

 

Who Has Access to Your Personal Data

As the data controller, we will process your personal data. Your personal data for the above purposes may be transferred to MYJO, s.r.o. (the company operating the reservation system Rezervacechalup.cz), for them to process the data on our behalf. Personal data may also be shared with:

- External accountants
- Processors providing server, web, cloud, or IT services to the intermediary.

 

Duration of Personal Data Processing

We will process your personal data for as long as we provide our services or fulfill our mutual contract, or for the period required to meet archiving obligations according to applicable legal regulations, such as the Accounting Act, the Archiving and Records Act, or the Value Added Tax Act.

 

Your Rights Regarding Personal Data Processing

In relation to the processing of your personal data, you have the following rights:

a)         Right of access to personal data;

b)         Right to rectification;

c)         Right to erasure ("right to be forgotten");  

d)         Right to restriction of processing;  

e)         Right to object to processing; and

f)          Right to lodge a complaint about the processing of personal data.

Your rights are explained below to give you a clearer understanding of their content.

You can exercise all your rights by contacting us at info@wellness-chata-cep.cz. You may also file a complaint with the supervisory authority, which is the Office for Personal Data Protection (www.uoou.cz).

Right of Access: You can request confirmation at any time as to whether your personal data is being processed, and if so, for what purposes, to what extent, who has access to it, how long it will be processed, whether you have the right to rectification, erasure, restriction of processing, or to object, where we obtained your personal data from, and whether automated decision-making, including profiling, occurs based on the processing of your personal data. You are also entitled to receive a copy of your personal data, with the first copy provided free of charge. For further copies, a reasonable administrative fee may be charged.

Right to Rectification: You may request at any time that we correct or supplement any inaccurate or incomplete personal data.

Right to Erasure: We must erase your personal data if: (i) it is no longer necessary for the purposes for which it was collected or processed; (ii) the processing is unlawful; (iii) you object to the processing and no overriding legitimate grounds for processing exist; or (iv) we are required to do so by law.

Right to Restriction of Processing: If any disputed issues concerning the processing of your personal data are pending, we must restrict processing to storage only and may use it only for the purpose of establishing, exercising, or defending legal claims.

Right to Object: You may object to the processing of your personal data if it is processed for direct marketing purposes or based on legitimate interests. If you object to processing for direct marketing purposes, your personal data will no longer be processed for these purposes.

These Privacy Policy guidelines are effective from May 25, 2018.