Příjezd | Odjezd |
|
|
Hodina příjezdu | |
Kontaktní osoba/host |
|
Jméno | |
Příjmení | |
Ulice a číslo | |
Město | |
Stát | |
PSČ | |
Telefon | |
Fakturuji na firmu: |
Fakturační údaje |
|
Název firmy | |
Ulice a číslo | |
Město | |
Stát | |
PSČ | |
IČ | |
DIČ |
Doplňkové informace |
Souhlasím se smluvními podmínkami
|
Smluvní podmínky ubytování v chatě Juraj 1. Úvodní ustanovení Tyto smluvní podmínky platí pro pobyt v ubytovacím zařízení chata Juraj na adrese Terchová 1430. Účastníky smluvního vztahu jsou na jedné straně ubytovatel (Lados Slovakia), na straně druhé zákazník, který si rezervuje pobyt. Zákazník, který je uveden na smlouvě, zastupuje všechny účastníky pobytu, je oprávněn jednat jejich jménem a je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k ubytovatelem. Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení, zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami. 2. Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah mezi zákazníkem a ubytovatelem vzniká potvrzením rezervace chaty Juraj – Terchová 1430 ze strany zákazníka v on-line rezervačním systému. 3. Cena pobytu a platební podmínky Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému a info emailu (smlouvě) o ubytování, který dojde zákazníkovi po potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému. K ceně pobytu bude připočtena reálná spotřeba energie při pobytu. Platba proběhne po návratu z pobytu u odpovědných osob na daných pobočkách. V případě poškození zařízení, bude k částce připočtena cena za opravu popř. náhradu poškozené věci. 4. Povinnosti zákazníka
4.1 Zákazník nesmí:
5. Povinnosti, práva a odpovědnost ubytovatele Ubytovatel je povinen odevzdat zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů a je povinen udržovat ubytovací prostory v řádném stavu. Ubytovatel má právo provést, prohlídku ubytovacích prostor v přítomnosti zákazníka. Zákazníky prosíme, aby tuto činnost nepovažovali za projev nedůvěry. Děkujeme za pochopení. Ubytovatel nezodpovídá za újmu na zdraví (případně škody na majetku) zákazníků, která vznikla jejich neopatrností, nepozorností, nedbalostí, špatným používáním nebo špatným dohledem (dozorem). 6. Pobyt Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Zákazník obdrží od odpovědné osoby klíč. Tento klíč je povinen vrátit nejpozději 3 dny po návratu z pobytu. Zákazník je povinen předejít ztrátě či odcizení tohoto klíče a nepůjčovat ho osobám, které nejsou v objektu ubytovány. Při ztrátě, odcizení, nebo zneužití klíče je zákazník povinen zaplatit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč; tím není dotčeno právo ubytovatele domáhat se náhrady způsobené škody. Zákazník může přijet do ubytování od 15:00 hodin příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 14:00 hodin. Nedodrží-li zákazník tuto dobu, bude mu účtována cena za další den pobytu, dle platného ceníku. 6.1. Doprava na místo pobytu Doprava na místo pobytu je individuální a veškeré náklady s dopravou na místo pobytu hradí zákazník. 6.2. Ubytovaní Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu objektu. Je zakázáno, aby celá kapacita jméno objektu byla využita pouze nezletilými osobami mladšími 18ti let či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18ti let či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18ti let, který se bude účastnit celého pobytu. 6.3. Energie a úspora V zájmu úspor energie a potažmo ohleduplnosti k životnímu prostředí Vás žádáme, abyste v zimním období nevětrali dlouhodobě, natož pak za účelem snížení teploty v pokoji/objektu. Je zakázáno vypínat přímotopy. Vždy je jen stáhněte na minimální teplotu, kvůli temperování prostor. 6.4. Odpady Žádáme návštěvníky, aby se snažili v maximální možné míře třídit vzniklé odpady. (plasty, sklo, papír lze umístit na sběrná místa v obci, bioodpad lze likvidovat na kompostu na zahradě, směsný komunální odpad patří do označených pytlů a poté jej můžete zlikvidovat na sběrném dvoře. 6.5. Uložení sportovního vybavení Zákazníkovi je dovoleno brát do objektu sportovní nářadí a předměty, ale musí se chovat tak, aby tím nedošlo k poškození objektu. 6.6. Cennosti Ubytovatel doporučuje zákazníkům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti odcizení. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech. Ubytovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí. 6.7. Parkování Parkování vozidel zákazníků je umožněno na vlastním pozemku ubytovatele vedle objektu. Tyto plochy jsou volně přístupné, a proto ubytovatel neručí za případné odcizení vozidla, nebo věcí v něm, nejedná se o hlídané parkoviště. 7. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování. To provede napsáním e-mailu na adresu ladosreality@gmail.com. Ubytovatel má právo od této smlouvy odstoupit, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacím řádem, nebo v objektu hrubě porušuje dobré mravy. Odstoupení od této smlouvy musí být písemné (e-mail) a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky z této smlouvy vzniklé před odstoupením či storno poplatky. Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků: Pokud zákazník provede zrušení pobytu déle než 10 dní před nástupem neplatí žádný storno poplatek. Pokud ho provede po této době, bude vyzván k uhrazení 20 % z ceny pobytu. V odůvodněných případech (nemoc, úmrtí v rodině, vyšší moc apod.) nemusí být storno poplatek na základě rozhodnutí ubytovatele účtován. V případě odstoupení od smlouvy o ubytování je ubytovatel oprávněn vyzvat zákazníka k okamžitému vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu a zákazník je povinen této výzvě bezodkladně vyhovět. 8. Reklamace Zákazník je povinen uplatnit případnou reklamaci vždy ihned po zjištění závady u ubytovatele nebo odpovědné osoby ubytovatele, aby mohla být uskutečněna náprava. 9. Závěrečné ustanovení Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty na chatě Juraj, Terchová 1430 a vstupují v platnost a účinnost dne 1.4.2022. Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje.
chata Juraj Lados Slovakia spol. s.r.o., Dunajská Streda, Drevárska 3, 929 01 IČ: 36241172 |
Souhlasím se zpracováním osobních údajů
|
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Dále v textu se dozvíte zejména: 1. Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat; 2. Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat; 3. Komu mohou být Vaše osobní údaje předány; 4. Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a 5. Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva. V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese lukas.turna@lados.cz.
Zpracování osobních údajů dětíNaše webové stránky nejsou určeny pro osoby mladší 18 let. Osobní údaje osob mladších 18 let nezpracováváme.
Rozsah zpracování osobních údajůKdyž nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Těmito údaji mohou být zejména: a) Vaše jméno a příjmení, b) kontaktní adresa, c) telefonní číslo nebo d) e-mailová adresa.
Účel zpracováníÚdaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely provedení rezervace a plnění ubytovací smlouvy. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.
Kdo má k Vašim osobním údajům přístupVaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat pouze My pro evidenci a poskytnutí ubytování.
Doba zpracování osobních údajůVaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.
Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajůVe vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva: a) právo na přístup k osobním údajům; b) právo na opravu; c) právo na výmaz („právo být zapomenut“); d) právo na omezení zpracování údajů; e) právo vznést námitku proti zpracování; a f) právo podat stížnost na zpracování osobních údajů. Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu. Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese lukas.turna@lados.cz. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz). Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Zprostředkovatel požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů. Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné. Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (I) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (II) zpracování je protiprávní, (III) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (IV) nám to ukládá zákonná povinnost. Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků. Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány. Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 1. 4. 2022. |