Příjezd | Odjezd |
|
Kontaktní osoba/host |
|
Jméno | |
Příjmení | |
Ulice a číslo | |
Město | |
Stát | |
PSČ | |
Telefon | |
Fakturuji na firmu: |
Fakturační údaje |
|
Název firmy | |
Ulice a číslo | |
Město | |
Stát | |
PSČ | |
IČ | |
DIČ |
Vyberte | kde jste se o nás dozvěděli |
Doplňkové informace |
Souhlasím se smluvními podmínkami
|
OBCHODNÍ PODMÍNKY
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
II. PODMÍNKY PRONÁJMU Zákazník podpisem Nájemní smlouvy, po seznámení se s celým obsahem těchto obchodních podmínek, potvrzuje, že mu byly Pronajímatelem v dostatečném předstihu před uzavřením smlouvy srozumitelným způsobem poskytnuty základní informace ve smyslu ust. §§ 1811, 1820, 1824, 1826 NOZ.
Pronajímatel nabízí k pronájmu obytný vůz Affinity „HUGO“, přičemž podrobný popis tohoto vozu je uveden na webových stránkách www.pronajemobytnaku.cz. Součástí pronájmu a v ceně Nájemného je vždy plynová láhev s PB, platná roční česká a rakouská dálniční známka a kompletní vybavení pro kempování. Součástí pronájmu obytného vozu a v ceně nájemného je příslušenství a vybavení, které je vyjmenováno v Předávacím protokolu, který podepisuje Pronajímatel i Zákazník. Kromě tohoto obytného vozu Pronajímatel nabízí k pronájmu i další doplňky ke kempování, které nejsou součástí vozů, a to např.: bateriové úložiště ECOFLOW Pro, přenosný gril, nosič na kola či ruční vysavač. Rozsah předmětu nájmu je sjednán v Nájemní smlouvě.
Cena za užívání Předmětu nájmu je uvedena v Nájemní smlouvě. Tato částka, stejně jako všechny ostatní částky uvedené v těchto obchodních podmínkách, jsou včetně DPH.
Při předání Předmětu nájmu hradí Zákazník vratnou kauci ve výši sjednané v Nájemní smlouvě, která slouží k případné úhradě vzniklých škod způsobených Zákazníkem v průběhu užívání Předmětu nájmu. Tato kauce se neúročí, a pokud nebude použita Pronajímatelem, bude navrácena Zákazníkovi po vrácení Předmětu nájmu a po překontrolování stavu vráceného Předmětu nájmu Pronajímatelem a po případném odstranění všech závad. Kauce bude uhrazena bezhotovostně tak, aby byla připsána na účet Pronajímatele nejpozději den před převzetím Předmětu nájmu, nebo v hotovosti při předání Předmětu nájmu.
Sjednaná cena Nájemného bude uhrazena zálohově bezhotovostně na účet Pronajímatele, a to nejpozději do 5 pracovních dnů od podpisu Nájemní smlouvy na základě zálohové faktury. V případě, že splatnost Nájemného vychází na den pracovního klidu či státní svátek, je Zákazník povinen zaplatit výše uvedené platby nejpozději v pracovní den předcházející dni pracovního klidu či státního svátku a současně je nutné, aby nejpozději i v tento den byla příslušná platba připsána na účet Pronajímatele. Pokud je doba pro předání Předmětu nájmu kratší než 5 dnů, je Nájemné splatné nejpozději ke dni předcházejícímu den předání Předmětu nájmu, případně v hotovosti oproti vystavenému příjmovému pokladnímu dokladu při předání Předmětu nájmu. Právní následky ujednání Nájemní smlouvy, kromě povinnosti nájemce uhradit sjednanou zálohu na Nájemné a s tím související povinnosti v případě prodlení hradit níže uvedenou smluvní pokutu, nastávají dnem úhrady zálohy ve výši celkové ceny Nájemného Pronajímateli. Zaplacením zálohy na Nájemné ve sjednané lhůtě dochází k rezervaci Předmětu nájmu na dobu uvedenou v Nájemní smlouvě.
7. Náklady na dodání: Předmět nájmu si Zákazník vyzvedává a následně jej vrací v provozovně Pronajímatele, a to na své nebezpečí a na své náklady. V případě, že by Pronajímatel musel vyzvednout Předmět nájmu v jiném místě, než je jeho provozovna a nešlo o technickou závadu, za níž neodpovídá Zákazník, je oprávněn Pronajímatel přeúčtovat všechny účelně vynaložené náklady Zákazníkovi (45 Kč/km + 1 500 Kč/započatá hodina), který se je zavazuje bez zbytečného odkladu uhradit. 8. Údaje o právech vznikajících z vadného plnění a záruky: Převzetím Předmětu nájmu Zákazník potvrzuje, že Předmět nájmu je v pořádku, v provozuschopném a čistém stavu a nevykazuje žádné viditelné poruchy a závady, vč. předání a převzetí potřebných dokumentů a příslušenství. Zákazník se zavazuje jakékoliv zjištěné vady Předmětu nájmu oznámit neprodleně Pronajímateli. V případě porušení této povinnosti zanikají práva Zákazníka z vad a zároveň Zákazník odpovídá za škody na Předmětu nájmu vzniklou v důsledku neodstranění těchto vad včas. V případě, že vady Předmětu nájmu znemožňují jeho užívání k účelu, k němuž je technicky určen je Pronajímatel povinen tyto vady odstranit v přiměřené lhůtě a za dobu, po kterou nemohl být Předmět nájmu užíván, poskytnout Zákazníkovi přiměřenou slevu z Nájemného. V případě, že jde o vady, jenž nebrání užívání Předmětu nájmu, poskytne Pronajímatel Zákazníkovi přiměřenou slevu z Nájemného. 9. Technické podmínky: Zákazník podpisem Předávacího protokolu potvrzuje seznámení s maximální povolenou hmotností vozidla, maximální doložností, způsobem obsluhy vozu i nástavby a s ostatními technickými parametry vozu.
Podle § 1820 NOZ Pronajímatel dále sděluje Zákazníkovi před uzavřením nájemní smlouvy následující informace: a) Komunikace: Pronajímatel a Zákazník spolu vzájemně komunikují prostřednictvím elektronického rezervačního formuláře, e-mailových zpráv, poštovních služeb či telefonních hovorů. Každá ze stran nese náklady spojené s použitím prostředků komunikace na dálku (zejména náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory apod.) ze svých vlastních prostředků a na své vlastní nebezpečí. Zákazník bere dále na vědomí, že odesláním závazné objednávky, jakožto návrhu smlouvy Zákazníkem, se považuje za výslovný souhlas Zákazníka s poskytnutím služby v podobě rezervace předmětu nájmu. b) Odstoupení od smlouvy: Zákazník je oprávněn odstoupit od Nájemní smlouvy do 14 dnů od uzavření smlouvy. V případě, že Nájemní smlouva bude uzavřena později než 14 dnů před dohodnutým datem předání Předmětu nájmu Zákazník podpisem Nájemní smlouvy stvrzuje, aby mu byly služby poskytnuty před uplynutím lhůty pro odstoupení a za takového stavu Zákazník tedy nemá ve smyslu ust. § 1837 písm. a) NOZ právo na odstoupení od smlouvy a dále jde o smlouvu uvedenou v ust. § 1837 písm. j) NOZ, kde je vyloučena též možnost odstoupit do smlouvy. c) Mimosoudní řízení stížností: Stížnosti vyřizuje Pronajímatel na základě podnětu Zákazníka. Zákazník má podle zákona o ochraně spotřebitele právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu ze smlouvy. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení spotřebitelského sporu provádět, je Česká obchodní inspekce; bližší informace o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (vč. pravidel, jak postupovat) lze nalézt zejména na internetových stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz).
Podle § 1826 NOZ Pronajímatel dále sděluje Zákazníkovi před uzavřením smlouvy, příp. před tím, než Zákazník učiní závaznou objednávku, následující údaje: a) Místo uložení smlouvy: Ze strany Pronajímatele jsou archivovány zejména objednávky, obchodní podmínky, ceníky, specifikace služeb, předsmluvní informace, nájemní smlouvy, zálohové faktury a faktury, a to po dobu stanovenou příslušnými právními předpisy (nejméně po dobu 24 měsíců). Pronajímatel zašle či zpřístupní Zákazníkovi na jeho písemnou žádost příslušný dokument v elektronické podobě, pokud požadovaný dokument není dostupný v rámci příslušného elektronického formuláře. b) Jazyk smlouvy: Smlouva se uzavírá v českém jazyce a bez ohledu na jakýkoliv překlad jejího textu do jiného jazyka je české znění rozhodující; v případě, že smlouva, obchodní podmínky, ceník anebo specifikace služeb jsou vyhotoveny i v cizím jazyce, je vždy rozhodné české znění. c) Mechanismus uzavření smlouvy: Jakmile Pronajímatel obdrží poptávku, zašle e-mailem Zákazníkovi Nájemní smlouvu s údaji uvedenými v poptávce. Vzor Nájemní smlouvy je uveden na webových stránkách a Pronajímatel tímto předem vylučuje přijetí nabídky (uzavření Nájemní smlouvy) s dodatkem nebo odchylkou. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku: internetu, e-mailu a pošty při uzavírání Nájemní smlouvy. Smluvní vztah mezi Pronajímatelem a Zákazníkem vzniká doručením Nájemní smlouvy Pronajímateli prostřednictvím e-mailu nebo pošty, kdy Zákazník vytiskne a podepíše Nájemní smlouvu zaslanou mu Pronajímatelem a odešle ji Pronajímateli, a to buď v listinné formě prosřednictvím držitele poštovní licence nebo naskenovanou e-mailem. V souladu se zákonem č. 110/2019 Sb. a s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováváním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů, uděluje Zákazník Pronajímateli jako správci, souhlas s využitím svých osobních údajů v rozsahu jméno, příjmení, datum narození, adresa trvalého pobytu, číslo OP, číslo řidičského oprávnění, telefonického nebo e-mailového kontaktu. Souhlas je poskytován ke splnění povinností z Nájemní smlouvy a je platný po dobu trvání smluvního vztahu ke správci a to včetně jeho úplného vypořádání se Pronajímatelem. Zákazník prohlašuje, že byl poučen/a o svých právech, zejména o svém právu tento souhlas kdykoli odvolat, a to i bez udání důvodů, o právu přístupu k těmto údajům, právu na jejich opravu, o tom, že poskytnutí výše uvedených osobních údajů je dobrovolné, právu na sdělení o tom, které osobní údaje byly zpracovány a k jakému účelu. Dále Zákazník prohlašuje, že byl poučen o tom, že pokud zjistí nebo se bude domnívat, že Pronajímatel provádí zpracování osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat Pronajímatele o vysvětlení a požadovat, aby tento odstranili takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Zákazník prohlašuje, že osobní údaje poskytl/a svobodně, vědomě a dobrovolně a jsou úplné a pravdivé. Pronajímatel prohlašuje, že takto získané osobní údaje nebudou předávány mimo území EU a nebudou zpracovávány k jiným účelům než k plnění povinností z Nájemní smlouvy či případných povinností uložených Pronajímateli obecně závaznými právními předpisy či vykonatelnými správními, soudními či jinými závaznými rozhodnutími. III. PŘEDMĚT NÁJEMNÍHO VZTAHU
IV. UZAVŘENÍ SMLOUVY
V. STORNO POPLATEK
VI. DORUČOVÁNÍ
VII. OSTATNÍ UJEDNÁNÍ
VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
V Českých Budějovicích dne 1. 1. 2024 |
Souhlasím se zpracováním osobních údajů
|
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ pronajemobytnaku.cz
I. Obsah a účel dokumentu 1. V tomto dokumentu jsou obsaženy informace týkající se jak ochrany osobních údajů poskytnutých návštěvníky webových stránek pronajemobytnaku.cz, případně dalších našich dceřiných webů, tak ochrany osobních údajů poskytnutých nám přímo klienty i zájemci o naše služby a produkty. 2. Účelem tohoto dokumentu je seznámit vás (subjekty údajů) s vašimi právy a poskytnout srozumitelné informace o tom, jak bude s osobními údaji nakládáno. 3. Vážíme si vaší důvěry, se kterou nám své osobní údaje poskytujete, a proto postupujeme při zpracování osobních údajů podle Nařízení (EU) 2016/679, tj. obecném nařízení o ochraně osobních údajů, které je všeobecně známé pod zkratkou GDPR. Kliknutím na číslo nařízení v předchozí větě se dostane přímo na text tohoto předpisu a najdete tam i přesná znění právních ustanovení, na které v tomto textu níže odkazujeme. 4. Obsah, který na vás v tomto dokumentu čeká:
__________________________________________________________________________
II. Správce osobních údajů – kdo jsme a jak nás můžete kontaktovat?
Provozovatelem výše uvedených webových stránek a služeb je: Cyklická žena, s.r.o. IČ: 03815668 se sídlem Korunní 2569/108, 101 00 Praha 10 – Vinohrady (dále jen „Správce“) jsme zapsaní u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 238102 kontaktní e-mail: distribuce@cyklickazena.cz kontaktní telefon: +420 774 724 446
III. Jaké osobní údaje zpracováváme a jak je získáváme? Zpracováváme především údaje, které nám sami dobrovolně poskytnete. V konkrétních případech může jít zejména o poskytnutí údajů vyplněním některého z formulářů na webových stránkách, poskytnutí údajů při přípravě smluv a souvisejících dokumentů a v souvislosti s realizací smluv (tj. v souvislosti s poskytnutím služeb), při osobním kontaktu, telefonicky, písemně, mailem nebo jinými komunikačními prostředky (sms zprávy, zprávy v aplikacích typu skype, messenger, apod.). Pokud je to nezbytné, zpracováváme i údaje z veřejných rejstříků (pro uvedení či kontrolu vašich identifikačních údajů do smluv). Pokud vstoupíte na naše webové stránky, zaznamená se IP adresa, pokud máte ve svém prohlížeči povolené ukládání cookies, zaznamenávají se s jejich pomocí údaje o vámi navštívených stránkách. Více informací o cookies naleznete v bodě VIII. Pro nabídku našich služeb využíváme i reklamy na sociálních sítích, kdy však nejde přímo o zpracování vašich osobních údajů, pouze se vám může naše reklama zobrazovat, pokud jste předtím například navštívili některé z našich webových stránek. Pokud pro zpracování některých osobních údajů pro konkrétní účely zpracování musíme mít váš souhlas, pak takové údaje k danému účelu zpracováváme jen s vaším souhlasem. Údaje nám poskytujete zásadně dobrovolně, jen v některých případech bychom vám bez poskytnutí údajů nebyli schopni poskytnout službu, na to vás vždy předem upozorníme. Povinně nám údaje poskytujete pouze v případech, kdy tak přímo ukládá zákon. Osobní údaje mohou spadat do kategorie „běžných osobních údajů“ anebo může jít o zvláštní kategorie údajů, tj. citlivé údaje, kdy pro jejich zpracování právní předpisy stanoví přísnější podmínky.
1. Běžné osobní údaje, které zpracováváme: Jméno, příjmení, adresa, IČ, DIČ (tyto identifikační čísla pouze pokud objednáváte jako podnikatel) telefonní číslo, e-mail, IP adresa, cookies, informace o objednaných službách, informace o tom, jaké služby jsme vám poskytli, fotografie nebo videozáznamy, které jste nám zaslali s vaším souhlasem apod.
IV. K jakým účelům osobní údaje zpracováváme, po jakou dobu a co nás k tomu opravňuje?
1. Zpracování osobních údajů za účelem uzavření smlouvy a plnění smluvních povinností Abychom s vámi mohli uzavřít smlouvu a poskytnout vám služby a vést i s tím související komunikaci s vámi, zpracováváme tyto běžné osobní údaje: jméno, příjmení, adresa, telefonní číslo, e-mail, IČ, DIČ (tyto identifikační čísla pouze pokud objednáváte jako podnikatel) Právním titulem (zákonným důvodem) pro zpracovávání těchto údajů je přímo plnění smluvních povinností ze smlouvy uzavřené mezi námi. Takovou povinností je zejména dodání zboží nebo služby, zaslání konkrétních pokynů k využití služby, domluvení termínu konzultace apod. Přitom nemusí jít vyloženě o smlouvu uzavřenou v klasické tištěné podobě, vlastnoručně podepsanou. Může jít i o smlouvu uzavřenou ústně, po telefonu nebo vyplněním a odesláním objednávkového formuláře na webových stránkách a naším potvrzením takové objednávky. Za účelem plnění smlouvy běžné osobní údaje zpracováváme po dobu trvání smluvního vztahu mezi námi. Po skončení smluvního vztahu jsou pak některé údaje uchovávány pro účely plnění právních povinností nebo pro účely oprávněného zájmu, jak se dočtete v následujících částech tohoto dokumentu.
2. Zpracování osobních údajů pro splnění povinností z účetních, daňových a dalších právních předpisů Abychom dostáli povinnostem vyplývajícím z platných právních předpisů, zejména v oblasti účetnictví, daňového práva a archivnictví, zpracováváme údaje uvedené na fakturách, tj. jméno, příjmení, adresu, popř. IČ, DIČ a informace o zakoupeném zboží nebo službě. Doba, po kterou jsou údaje zpracovávány, je stanovena přímo příslušnými právními předpisy, které nám povinnost jejich zpracování ukládají.
3. Zpracování osobních údajů pro účely oprávněných zájmů našich nebo třetí osoby Oprávněný zájem může pokrývat celou řadu situací. Proto vás informujeme o oprávněných zájmech, pro které osobní údaje zpracováváme:
4. Zpracování osobních údajů na základě vašeho souhlasu k marketingovým účelům Pokud nám udělíte svůj souhlas, budeme zpracovávat vaše osobní údaje k zasílání nabídky našich služeb a produktů po dobu 5 let. Váš souhlas ovšem budeme k tomuto zpracování potřebovat pouze v případě, že nejste naším klientem. Pouze s vaším souhlasem uveřejníme osobní údaje obsažené ve vaší referenci, pouze s vaším souhlasem uveřejníme vaši osobní fotografii nebo osobní videozáznam pořízený v průběhu využívání našich služeb. Před tím, než nám váš souhlas udělíte, budeme vás informovat o tom, jakých údajů a k jakému konkrétnímu účelu zpracování se bude souhlas vztahovat. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat. Pokud ovšem některé vaše osobní údaje zpracováváme i na základě jiného právního titulu (viz body 1 až 3 výše), můžeme pro tyto účely osobní údaje zpracovávat i po odvolání vašeho souhlasu, protože k takovým konkrétním účelům souhlas nutný není.
V. Zpřístupnění osobních údajů jiným osobám Se zajištěním některých našich smluvních nebo zákonných povinností nám pomáhají další osoby, které jsou v pozici zpracovatelů. Zejména se jedná o spolupracující účetní, finanční instituce, poskytovatele datových úložišť a softwarových aplikací, přepravci zboží, spolupracovníci zajišťující správu webů a softwarových aplikací nebo vykonávající pro nás technické, organizační, provozní, administrativní, logistické, případně další kategorie činností. Se zpracovateli uzavíráme písemné smlouvy, ve kterých je sjednáno plnění povinností v oblasti ochrany osobních údajů, aby vaše údaje zůstaly v bezpečí. Všichni případní námi používaní globální poskytovatelé technologií (datová úložiště, sociální sítě, software, apod.) se kterými není technicky možné uzavřít samostatnou písemnou zpracovatelskou smlouvu, jsou taktéž zavázání plnit všechny požadavky GDPR na své straně a plně se zavazují k ochraně všech osobních údajů uživatelů včetně námi spravovaných. Osobní údaje mohou být zpřístupněny i příslušným správním orgánům, pokud nám takovou povinnost ukládá zákon (tj. zejména v případě provádění kontroly, při které je daný orgán oprávněn předložení osobních údajů vyžadovat).
VI. Informace o dalších vašich právech v oblasti ochrany osobních údajů
Jde o právo na potvrzení, zda zpracováváme vaše osobní údaje a pokud ano, pak na přístup k těmto údajům a informacím o jejich zpracování.
Jde o právo na to, abychom bez zbytečného odkladu opravili nepřesné osobní údaje, které se vás týkají. S přihlédnutím k účelům zpracování máte právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení (ve kterém uvedete údaje úplné).
V případech stanovených zákonem nebo GDPR máte právo požadovat, abychom bez zbytečného odkladu vymazali vaše osobní údaje (v GDPR jsou důvody uvedené v čl. 17, včetně uvedení výjimek, kdy se výmaz neprovede).
V případech stanovených v čl. 18 GDPR máte právo požadovat, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů.
Za podmínek stanovených v čl. 20 GDPR máte právo získat své osobní údaje a předat je jinému správci. Je-li to technicky proveditelné, máte právo požadovat přímo předání jinému správci.
V případech, kdy osobní údaje zpracováváme pro účely oprávněných zájmů, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování a pak nadále nebudeme údaje zpracovávat, pokud náš oprávněný zájem nebude převažovat nad vašimi zájmy nebo právy a svobodami. Pokud je oprávněným zájmem přímý marketing, pak má vznesení námitky vždy za následek ukončení dalšího zpracování pro účely přímého marketingu.
Pokud se domníváte, že dochází k porušování vašich práv v oblasti ochrany osobních údajů, máte právo podat stížnost k Úřadu na ochranu osobních údajů. Bližší informace o úřadu i ochraně osobních údajů naleznete přímo na stránkách úřadu www.uoou.cz.
VII. Další důležité informace pro uplatnění vašich práv V případě, že budete mít další dotazy ke zpracování vašich osobních údajů u nás, můžete nás kontaktovat na e-mailu distribuce@cyklickazena.cz, můžete také přímo uplatnit vaše práva, o kterých píšeme v článku VI. Jen si dovolujeme upozornit, že pro účely ověření toho, že požadavek je uplatněn opravdu přímo vámi, vás můžeme poté ještě kontaktovat a totožnost a požadavek si přiměřeným způsobem ověřit. Totéž platí i pro případnou telefonickou a obdobnou komunikaci.
VIII. Cookies Při procházení našich webových stránek zaznamenáváme vaši IP adresu, jak dlouho se na stránce zdržíte, ze které stránky přicházíte a přicházíte-li díky některému z našich affiliate partnerů. Používání cookies pro měření návštěvnosti webu, affiliate a přizpůsobení zobrazení webových stránek vnímáme jako svůj oprávněný zájem správce, neboť věříme, že díky tomu vám můžeme nabídnout ještě lepší služby.
Cookies používáme k následujícím účelům:
Webové stránky lze používat i v režimu, který neumožňuje sbírání údajů o chování návštěvníků webu – tento režim je možný buďto nastavit v rámci nastavení prohlížeče, nebo je možné vznést proti takovému sběru na základě oprávněného zájmu správce námitku dle čl. 21 Nařízení, zasláním na kontaktní adresu distribuce@cyklickazena.cz. Vaše námitka bude poté vyhodnocena bezodkladně, nejpozději do 30 dní od obdržení. Cookies nezbytné pro funkčnost webu budou uchovány pouze po dobu nezbytně nutnou pro fungování webu.
Vznesete-li námitku proti zpracování technických cookies nezbytných pro fungování webových stránek nelze v takovém případě zaručit plnou funkčnost a kompatibilitu webových stránek.
Cookies, které jsou sbírány za účelem měření návštěvnosti webu a vytváření statistik týkající se návštěvnosti a chování návštěvníků na webu jsou posuzovány v podobě hromadného celku a pseudonymizované podobě, která umožňuje identifikaci jednotlivce jen při vynaložení značného a odborného úsilí.
Cookies pro cílení reklamy budou zpracovávány na základě vašeho souhlasu. Naše webové stránky lze procházet také v režimu, který neumožňuje sbírání osobních údajů. Používání cookies můžete na svém počítači zakázat.
Jak zablokovat ukládání cookies? Použití cookies můžete omezit nebo zablokovat v nastavení svého webového prohlížeče. Informace o nastavení konkrétního prohlížeče naleznete na uvedených adresách: Internet Explorer: windows.microsoft.com / Google Chrome: support.google.com / Mozilla Firefox: support.mozilla.org / Opera: help.opera.com / Safari: support.apple.com
Koho využíváme pro zpracování cookies?
Toto znění je účinné od 1. ledna 2024. |