On-line rezervace

1
Datum
2
Výběr
3
Údaje
4
Rezervace s povinností platby
Příjezd Odjezd
 
 
Hodina příjezdu




Kontaktní osoba/host
Jméno
Příjmení
Ulice a číslo
Město
Stát
PSČ
E-mail
Telefon
Fakturuji na firmu:
Fakturační údaje
Název firmy
Ulice a číslo
Město
Stát
PSČ
DIČ
Vyberte
kde jste se o nás dozvěděli
Doplňkové informace

Souhlasím se smluvními
podmínkami

Smluvní podmínky ubytování

„Roubenka 50“

 

1. Úvodní ustanovení

Tyto smluvní podmínky platí pro pobyt v ubytovacím zařízení „Roubenka50“, Ústí 50, 507 91 Stará Paka. Účastníky smluvního vztahu jsou na jedné straně ubytovatel, na straně druhé zákazník, který si rezervuje pobyt. Zákazníkem se může stát fyzická i právnická osoba (dále jen „zákazník“). V případě, kdy bude zákazníkem právnická osoba, je nutné uvést zodpovědnou fyzickou osobu, která ručí za dodržení povinností zákazníka. Fyzická osoba, která je uvedena na smlouvě, zastupuje všechny účastníky pobytu, je oprávněna jednat jejich jménem a je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k ubytovateli.

Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení, zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami.

 

2. Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi zákazníkem a ubytovatelem vzniká potvrzením rezervace Roubenka 50, Ústí 50, 507 91 Stará Paka ze strany zákazníka v on-line rezervačním systému a uhrazením zálohy/celé částky za ubytování tak, jak je uvedeno v článku 3, bod 3.4 těchto smluvních podmínek. Zákazník uhradí zálohu, doplatek, případně celou částku za ubytování ve prospěch účtu ubytovatele. Ve výjimečných případech, kdy zákazník nemá přístup na internet, může rezervaci provést telefonicky.

Zákazník i ubytovatel souhlasí s využitím poštovní nebo elektronické (e-mailové) komunikace. Oznámení učiněná jedním či druhým uvedeným způsobem obě strany uznávají jako platné písemné oznámení.

3. Cena pobytu a platební podmínky

Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému a info e-mailu (smlouvě) o ubytování, který dojde zákazníkovi po potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému Roubenka50.

3.1. Cena pobytu zahrnuje:

ubytování

možnost využití vířivky, sauny a výčepního zařízení

běžnou spotřebu vody (max 1000 litrů/1 noc pobytu)

wifi

závěrečný úklid (při velkém znečištění bude účtován poplatek 2 000,- Kč; při znečištění vířivky bude účtován poplatek 2 000,- Kč, při neuklizení kuchyně včetně trouby, indukční desky a veškerého nádobí bude účtován poplatek 250,- Kč; při neuklizení grilu bude účtován poplatek 250,- Kč)

praní ložního prádla a ručníků, tablety na praní (cca 1ks/2 noci pobytu)

tablety do myčky (cca 2ks/1 noc pobytu)

houbička na nádobí, 2ks utěrek na nádobí

toaletní papír (cca 1ks/ 1 noc pobytu)

koš palivového dřeva do kachlové pece

3.2. Cena pobytu nezahrnuje

dopravu

stravu

rekreační poplatek obecnímu úřadu (10,- Kč/noc/osoba starší 18 let se automaticky přičítá k ceně za ubytování na základě počtu osob zadaných hostem při rezervaci)

energie (elektřina 6,-Kč/kW)

Spotřeba elektrické energie není zahrnuta v ceně pronájmu. Při příjezdu do objektu a při předávání objektu zpět ubytovateli se zaznamená stav elektroměru. Zákazník hradí spotřebovanou elektřinu, a to 6,- Kč/kWh. Úhrada za elektřinu bude zákazníkovi stržena z poskytnuté kauce, pokud se ubytovatel se zákazníkem nedomluví jinak.

V ceně pronájmu je zahrnuta běžná spotřeba vody, a to maximálně 1000 litrů/1 noc pobytu. Při příjezdu do objektu a při předávání objektu zpět ubytovateli se zaznamená stav vodoměru. V případě, že zákazník spotřebuje více než je stanovený limit, hradí spotřebovanou vodu nad tento limit, a to 110,- Kč/m3 za každý započatý m3. Úhrada za vodu bude zákazníkovi stržena z poskytnuté kauce, pokud se ubytovatel se zákazníkem nedomluví jinak.

Svoz směsného odpadu je v ceně pronájmu. Svoz probíhá vždy ve středu v sudý týden. Popelnici je nutné v úterý večer před svozem odvézt na začátek mostku k hlavní silnici, jinak nebude vyvezena. V ceně je svoz směsného odpadu o objemu maximálně 120l za týden a při dodržení převozu popelnice ke svozu dle předchozí věty. V případě, kdy nebude popelnice vyvezena z důvodu, že zákazník popelnici neodveze ke svozu, nebo pokud vyprodukuje zákazník více směsného odpadu než 120l/týden, bude účtován poplatek ve výši 250,- Kč, který bude stržen z poskytnuté kauce, pokud se ubytovatel se zákazníkem nedomluví jinak.

V případě znečištění vody ve vířivce bude účtován poplatek 2.000,- Kč za vyčištění.

V případě znečištění sauny nad rámec běžného znečištění (polité dřevo, pošlapané rošty na podlaze,...) bude účtován poplatek ve výši 500,- Kč za úklid.

V případě znečištění objektu nad rámec běžného znečištění bude účtován poplatek ve výši 2.000,- Kč za závěrečný úklid.

Kuchyň včetně spotřebičů (trouba, indukční deska,...) a veškeré nádobí uklízí zákazník sám. V případě, že nebude uklizena kuchyň a/nebo nádobí, bude účtován poplatek ve výši 250,- Kč za úklid kuchyně. Zákazník je dále povinen uklidit gril. V případě, že nebude uklizen gril, bude účtován poplatek ve výši 250,- Kč za jeho úklid.

3.3. Kauce

Při předávání klíčů od ubytovacího zařízení, je zákazník povinen uhradit ubytovateli nebo osobě jím pověřené vratnou zálohu (kauci) 15.000,- Kč. Záloha (kauce) ponížená o úhradu za spotřebovanou elektřinu, případně o úhradu za jiné poplatky (vodné, úklidy,…) bude zákazníkovi vrácena do 5 pracovních dní od odjezdu ubytovatelem v případě, že zákazník nezpůsobil žádnou škodu v objektu. V případě škody je ubytovatel oprávněn ponížit zálohu o částku rovnající se výši způsobené škody. Bude-li záloha (kauce) nedostatečná, řídí se náhrada škody podle bodu 4 těchto smluvních podmínek.

3.4. Úhrada pobytu

Ubytovatel má právo na zaplacení ceny pobytu před jeho realizací. Pokud nebude písemnou smlouvou mezi ubytovatelem a zákazníkem dohodnuto jinak, zákazník je povinen uhradit zálohu 50% ceny pobytu do 5-ti dnů ode dne odeslání potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému Roubenka50 na účet ubytovatele. Doplatek 50% je zákazník povinen uhradit nejpozději 35 dní přede dnem určeným jako nástup k pobytu.

Pokud si zákazník objedná pobyt v době kratší než 35 dnů před začátkem pobytu, je povinen uhradit 100% ceny pobytu do 2 dnů ode dne odeslání potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému Roubenka50.

V případě, že zákazník neuhradí zálohu v termínu dle odst. 1. tohoto článku nebo celou cenu pobytu v termínu dle odst. 2. tohoto článku, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům.

V případě, že zákazník neuhradí doplatek v termínu dle odst. 1. tohoto článku, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům. Zákazník je v takovém případě povinen uhradit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 50% z ceny pobytu (ve výši uhrazené zálohy). Ubytovatel je oprávněn jednostranně započíst úhradu této smluvní pokuty oproti pohledávce zákazníka na vrácení uhrazené zálohy. 

4. Povinnosti zákazníka

Poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí ubytování.

Převzít všechny zaslané doklady potřebné pro uskutečnění pobytu.

Dostavit se ve stanoveném termínu na místo pobytu se všemi vyžadovanými doklady.

Řídit se těmito smluvními podmínkami, návody, provozním řádem a pokyny ubytovatele a jím pověřených pracovníků.

Povinností zákazníka a všech zúčastněných je, chovat se tak, aby nedošlo k jejich újmě na zdraví, životě nebo majetku, jakož i ke škodě na majetku ubytovatele. Dohlédnout na děti, případně jim zajistit dozor, který by předešel jejich možnému úrazu v objektu i jeho okolí či způsobení škody na majetku ubytovatele.

Řádně užívat ubytovací prostory, dodržovat v nich pořádek a čistotu, zejména jsou-li s ním ubytovány děti.

Při odchodu z ubytovacích prostor uzavřít okna a dveře.

Bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v ubytovacích prostorách.

Bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou zákazník nebo osoba s ním ubytovaná v ubytovacích prostorách způsobil.

Před vstupem do vířivky se důkladně osprchovat.

Nenosit do prostoru vířivky jakékoliv jídlo a nečinit nic, co by mohlo vířivku znečistit.

Nestříkat vodu na TV u vířivky a nenamáčet dálkové ovládání TV.

Před vstupem do sauny se důkladně osprchovat a nevstupovat do sauny v botách a pouze s čistými chodidly (eliminovat znečištění sauny).

Po vstupu do objektu se přezout do domácí obuvi.

Nechodit na dřevěné schody ve venkovní obuvi či dokonce v cyklistické obuvi.

Neregulovat tepelné čerpadlo.

Zákazník je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci, včetně náhrady ušlého zisku do částky 20 tis. Kč. Vyšší škody vzniklé v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou bude objekt/pokoj/apartmán/relaxační prostor vyřazen z provozu může ubytovatel nárokovat v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tuto povinnost má zákazník i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované se zákazníkem.

4.1 Zákazník nesmí bez předchozího souhlasu ubytovatele:

Provádět podstatné změny v ubytovacích prostorách (stěhovat nábytek, apod.).

Používat v prostorách vlastní spotřebiče.

Přenechat prostory vyhrazené k ubytování jiné osobě.

4.2 Zákazník dále v prostorách objektu nesmí:

Kouřit ve všech prostorách objektu.

Držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky anebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo zákazníkovi předepsáno lékařem.

Nosit zbraň a střelivo nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití.

Používat zábavní pyrotechniku.

Rozdělávat oheň mimo určená místa (pec, gril) včetně zapalování svíček.

Nosit jakékoliv skleněné předměty do prostoru vířivky.

Splachovat do WC jakékoliv hygienické potřeby mimo toaletní papír (z důvodu možného ucpání ČOV).

5. Povinnosti, práva a odpovědnost ubytovatele

Ubytovatel je povinen odevzdat zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů a je povinen udržovat ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu.

Ubytovatel má právo, aby provedl po ukončení pobytu zákazníka prohlídku ubytovacích prostor v jeho přítomnosti. Zákazníky prosíme, aby tuto činnost nepovažovali za projev nedůvěry. Děkujeme za pochopení.

Ubytovatel nezodpovídá za jakoukoliv újmu na zdraví ani na majetku zákazníků.

6. Pobyt

Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Na začátku ubytování obdrží 2ks klíčů. Tyto klíče je povinen vrátit ubytovateli nejpozději při ukončení ubytování. Zákazník je povinen předejít ztrátě či odcizení těchto klíčů a nepůjčovat je osobám, které nejsou v objektu ubytovány. Při ztrátě, odcizení, nebo zneužití klíčů je zákazník povinen zaplatit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 5.000,- Kč; tím není dotčeno právo ubytovatele domáhat se náhrady způsobené škody.

Ubytovatel ubytuje zákazníka od 16.00 do 19:00 hodin příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 10.00 hodin. Přesnou hodinu ubytování si zákazník dohodne telefonicky s ubytovatelem.

Nedodrží-li zákazník dobu ukončení ubytování dle předchozího odstavce, je povinen uhradit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 2.000,- Kč za první hodinu jeho prodlení, 3.000,- Kč za druhou hodinu prodlení, 4.000,- Kč za třetí hodinu prodlení, 5.000,- Kč za čtvrtou hodinu prodlení, atd.

6.1. Doprava na místo pobytu

Doprava na místo pobytu je individuální a veškeré náklady s dopravou na místo pobytu hradí zákazník.

6.2. Ubytovaní

Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu objektu (23 osob včetně dětí). Přesný, případně předběžný, počet ubytovaných osob je uveden ve smlouvě, kterou obdrží zákazník po provedení rezervace. Pro děti do věku 3 let lze objednat postýlku i židličku zdarma při rezervaci v on-line rezervačním systému.

Je zakázáno, aby celá kapacita Roubenka50 byla využita pouze nezletilými osobami mladšími 18-ti let či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18-ti let či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18-ti let, který se bude účastnit celého pobytu.

6.3. Energie a úspora

V zájmu úspor energie a potažmo ohleduplnosti k životnímu prostředí Vás žádáme, abyste v zimním období nevětrali dlouhodobě, natož pak za účelem snížení teploty v pokoji/objektu.

V celém objektu je instalováno vodní podlahové topení. Ohřev vody zajišťuje tepelné čerpadlo vzduch-voda. Teplota je nastavena automaticky. Tepelné čerpadlo zajišťuje i ohřev teplé užitkové vody. V koupelnách jsou nainstalovány elektrické žebříky, kterými lze zvýšit v dané místnosti teplotu. Lze si také zatopit v kachlové peci. K dispozici je i přenosný přímotop na kolečkách, případně lze ve Velkém pokoji přitopit elektrickým krbem.

6.4. Domácí mazlíčci

Ubytování či návštěva objektu s domácími mazlíčky je možná pouze po předchozí domluvě s ubytovatelem. Domácí mazlíčci nesmí na sedačku, do postelí, na dřevěné schody a do prvního patra. Za domácí mazlíčky plně zodpovídá jejich majitel.

6.5. Uložení sportovního vybavení

Zákazníkovi není dovoleno brát do objektu sportovní nářadí a předměty (kola, lyže,…), pro jejichž úschovu je vyhrazeno jiné místo – garáž (monitorována kamerovým systémem).

6.6. Cennosti

Ubytovatel doporučuje zákazníkům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti odcizení. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech. Ubytovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí.

6.7. Parkování

Zaparkovat automobily je možné na oploceném pozemku objektu za bránou na zatravňovací dlažbě (2ks), v garáži (1ks), před objektem mezi garáží a brankou (1ks) nebo naproti objektu na štěrkové ploše k tomu určené (3ks). Ubytovatel neručí za případné škody na vozidle či odcizení vozidla nebo věcí v něm.

6.8. Bezpečnostní kamerový systém

Veřejné prostory objektu tj.:

Umístění kamery 1 - hlavní vchod do budovy

Umístění kamery 2 - tepelné čerpadlo, palivové dřevo

Umístění kamery 3 - celkový pohled na zahradu (vchod zadní)

Umístění kamery 4 - v garáži

jsou monitorovány kamerovým systémem. Ubytovatel se zavazuje využívat monitorovací systém pouze pro účely ochrany majetku a pořádku.

7. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy

Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí.

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování.

Ubytovatel má právo od této smlouvy odstoupit, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacím řádem nebo v objektu hrubě porušuje dobré mravy.

Odstoupení od této smlouvy musí být písemné a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky z této smlouvy vzniklé před odstoupením či storno poplatky a smluvní pokuty.

Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků: více než 35 dní před nástupem na pobyt je 50% z ceny pobytu, 35 dní a méně je 100% z ceny pobytu, nedostavení se je 100% z ceny pobytu.

V případě předčasného ukončení ubytování ze strany zákazníka nebo z důvodu na straně zákazníka či porušením povinností ze strany zákazníka nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení jakékoliv částky z ceny pobytu.

Uvedená procentní výše stornovacích poplatků bude vypočtena v případě odstoupení před začátkem ubytování nebo nedostavení se z ceny za ubytování.

V případě odstoupení od smlouvy o ubytování je ubytovatel oprávněn vyzvat zákazníka k okamžitému vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu a zákazník je povinen této výzvě bezodkladně vyhovět.

8. Reklamace

V průběhu pronájmu je zákazník plně odpovědný za objekt a veškeré vybavení. Pokud nastanou nějaké škody na majetku, je zákazník povinen neprodleně tuto skutečnost oznámit ubytovateli. Případné reklamace ze strany zákazníka musí být uplatněny nejpozději v den začátku pronájmu objektu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

9. Ostatní ujednání

9.1. Pojištění objektu a pojištění zákazníka

Objekt a jeho vybavení je pojištěno pro případ škody nezpůsobené zákazníkem. Pojištění osob a osobního majetku se na zákazníky nevztahuje. Doporučujeme, aby měl zákazník po celou dobu pobytu platné pojištění odpovědnosti za škodu (tzv „pojistka na blbost“) v minimální výši 10.000.000,- Kč pro případné škody způsobené zákazníkem. 

9.2. Vis maior

V případě mimořádné, nepředvídatelné, neodvratitelné a nezaviněné události (např. války, požáru v oblasti, povodně nebo jiné přírodní katastrofy, apod.) má ubytovatel právo vypovědět smlouvu o pronájmu bez náhrady škody.

9.3. Odstoupení od smlouvy ze strany ubytovatele

V případě poruchy či závady takového rozsahu, která by ovlivňovala bezproblémový pronájem objektu (např. porucha/nefunkčnost ČOV, závada elektroinstalace, závada tepelného čerpadla či rozvodu topení, apod.) má ubytovatel právo vypovědět smlouvu o pronájmu. V takovém případě, je povinen vrátit zákazníkovi již uhrazenou zálohu či celou cenu pobytu. Zákazník se vzdává práva na jakoukoliv náhradu škody.

9.4. Oslavy a rušení nočního klidu

Zákazník prohlašuje, že bere na vědomí, že ubytovatel neposkytuje pronájem objektu za účelem konání jakýchkoliv oslav (rodinných, jubilejních,…).  Zákazník se zavazuje, že bude dodržovat noční klid (22:00 hod až 6:00 hod). Zákazník dále prohlašuje, že je srozuměn s tím, že v okolních objektech žijí sousedé včetně malých dětí.

Je zakázáno, aby celá kapacita objektu byla využita pouze nezletilými osobami mladšími 18-ti let či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18-ti let či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18-ti let, který se bude účastnit celého pobytu.

Při ubytování osob nad kapacitu objektu (23 osob včetně dětí) bez souhlasu ubytovatele, může být okamžitě ze strany ubytovatele ukončen pobyt bez náhrady!

V případě rušení nočního klidu a následné stížnosti sousedů zákazník souhlasí s předáním svého telefonního čísla a jména stěžujícímu si sousedovi k dořešení a uklidnění nastalé situace.

V případě opakovaného rušení nočního klidu může být okamžitě ze strany ubytovatele ukončen pobyt zákazníka bez náhrady.

V případě předčasného ukončení ubytování ze strany zákazníka nebo z důvodu na straně zákazníka či porušením povinností ze strany zákazníka nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení jakékoliv částky z ceny pobytu.

10. Závěrečná ustanovení

Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty na Roubenka 50, Ústí 50, 507 91 Stará Paka, a vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2024

Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje.

Zákazník bere na vědomí, že postupy pro uplatnění práva na odstoupení od této smlouvy jsou zveřejněny na stránkách ubytovatele www.roubenka50.cz.

 

Roubenka50

Ing. Kamil Holý

 

 

 

Terms and conditions of accommodation

"Roubenka 50"


1. Introductory provisions

These terms and conditions apply to the stay in the accommodation facility "Roubenka50", Ústí 50, 507 91 Stará Paka. The parties to the contractual relationship are, on the one hand, the accommodation provider and, on the other hand, the customer booking the stay. The customer may be a natural or legal person (hereinafter referred to as 'the customer'). If the customer is a legal entity, it is necessary to indicate the responsible natural person who is liable for compliance with the customer's obligations. The natural person named on the contract represents all participants in the stay, is authorised to act on their behalf and is the only responsible person in relation to the accommodation provider.

By confirming the reservation with the accommodation facility, the customer agrees to these terms and conditions.

2. Establishment of the contractual relationship

The contractual relationship between the customer and the accommodation provider is established by the confirmation of the reservation at Roubenka 50, Ústí 50, 507 91 Stará Paka by the customer in the online reservation system and the payment of the deposit/full amount for accommodation as specified in Article 3, point 3.4 of these Terms and Conditions. The customer shall pay the deposit, the balance or the full amount of the accommodation to the account of the accommodation provider. In exceptional cases where the customer does not have access to the internet, the customer may make the reservation by telephone.

Both the customer and the accommodation provider agree to the use of postal or electronic (e-mail) communication. Notifications made by either of these means are recognised by both parties as valid written notifications.

3. Price of stay and payment terms

The price of the stay means the price indicated in the booking system and the accommodation info e-mail (contract) that will be sent to the customer after the confirmation of the reservation in the online booking system Roubenka50.

3.1:

accommodation

possibility of using the whirlpool, sauna and bar

normal water consumption (max 1000 litres/1 night stay)

wifi

final cleaning (in case of heavy soiling, a fee of CZK 2,000 will be charged; in case of soiling the hot tub, a fee of CZK 2,000 will be charged; in case of not cleaning the kitchen including the oven, induction plate and all dishes, a fee of CZK 250 will be charged; in case of not cleaning the grill, a fee of CZK 250 will be charged)

washing of bed linen and towels, washing tablets (approx. 1pc/2 nights stay)

dishwasher tablets (approx. 2pcs/1 night stay)

Dish sponge, 2 pcs dish towels

toilet paper (approx. 1pc/1 night stay)

basket of firewood for the tiled stove

3.2.

transport

meals

recreation fee to the municipal authority (10,- CZK/night/person over 18 years old is automatically added to the price of accommodation based on the number of persons entered by the guest at the time of booking)

energy (electricity 6,-CZK/kW)

Electricity consumption is not included in the rental price. The electricity meter is recorded on arrival at the property and on handover back to the host. The customer pays for the electricity consumed, namely 6,- CZK/kWh. The electricity payment will be charged to the customer from the deposit provided, unless the accommodation provider and the customer agree otherwise.

The rental price includes normal water consumption, up to a maximum of 1000 litres/1 night of stay. On arrival at the property and on handing the property back to the landlord, the water meter reading will be recorded. In case the customer consumes more than the set limit, he/she shall pay for the water consumed in excess of this limit, namely 110,- CZK/m3 for each m3.

Collection of mixed waste is included in the rental price. Collection takes place on Wednesdays of even weeks. The bin must be taken to the top of the bridge by the main road on the Tuesday evening before collection or it will not be collected. The price includes the collection of mixed waste with a maximum volume of 120l per week, and if the bin is transported to the collection according to the previous sentence. In the event that the bin is not taken away because the customer does not take the bin for collection, or if the customer produces more mixed waste than 120l/week, a charge of CZK 250 will be levied, which will be deducted from the deposit provided, unless the accommodation provider and the customer agree otherwise.

In case of contamination of the water in the hot tub, a fee of CZK 2,000 will be charged for cleaning.

In case of soiling of the sauna beyond normal soiling (spilt wood, trampled grates on the floor,...) a cleaning fee of 500,- CZK will be charged.

In case of soiling of the building beyond the normal soiling, a fee of CZK 2,000 will be charged for the final cleaning.

The kitchen including appliances (oven, induction plate,...) and all dishes are cleaned by the customer. In case the kitchen and/or dishes are not cleaned, a fee of 250,- CZK will be charged for cleaning the kitchen. The customer is also obliged to clean the grill. If the grill is not cleaned, a charge of CZK 250 will be made for cleaning the grill.

3.3.

When handing over the keys to the accommodation facility, the customer is obliged to pay a refundable deposit of CZK 15,000 to the accommodation provider or a person authorised by the accommodation provider. The deposit, reduced by the payment for the consumed electricity or other charges (water, cleaning, etc.) will be refunded to the customer within 5 working days of departure by the accommodation provider if the customer has not caused any damage to the property. In case of damage, the accommodation provider is entitled to reduce the deposit by an amount equal to the amount of damage caused. If the deposit is insufficient, compensation for damages will be governed by clause 4 of these terms and conditions.

3.4 Reimbursement of the stay

The accommodation provider is entitled to payment of the price of the stay before its realization. Unless otherwise agreed in a written contract between the accommodation provider and the customer, the customer is obliged to pay a deposit of 50% of the price of the stay within 5 days from the date of sending the booking confirmation in the online booking system Roubenka50 to the account of the accommodation provider. The customer is obliged to pay the balance of 50% no later than 35 days before the date of arrival.

If the customer orders the stay less than 35 days before the start of the stay, he/she is obliged to pay 100% of the price of the stay within 2 days from the date of sending the booking confirmation in the online booking system Roubenka50.

In the event that the customer fails to pay the deposit within the time limit according to paragraph 1 of this article or the full price of the stay within the time limit according to paragraph 2 of this article, the contract between the customer and the accommodation provider will cease to have effect and the accommodation capacity will be offered to other interested parties.

In the event that the customer fails to pay the balance within the time limit referred to in paragraph 1 of this Article, the contract between the customer and the accommodation provider shall cease to have effect and the accommodation capacity shall be offered to other interested parties. In this case, the customer is obliged to pay the accommodation provider a contractual penalty of 50% of the price of the stay (in the amount of the deposit paid). The accommodation provider is entitled to unilaterally set off the payment of this penalty against the customer's claim for reimbursement of the deposit paid. 

4. Obligations of the customer

To provide the accommodation provider with the necessary assistance to properly arrange and provide the accommodation.

To accept all documents sent by the Customer which are necessary for the execution of the stay.

To arrive at the place of stay on the due date with all required documents.

comply with these terms and conditions, the instructions, the operating rules and the instructions of the accommodation provider and its authorised staff.

It is the responsibility of the customer and all parties involved to behave in such a way as to avoid harm to their health, life or property, as well as damage to the property of the accommodation provider. To supervise the children and, where appropriate, to provide them with supervision to prevent possible injury to them in and around the property or damage to the property of the accommodation provider.

To use the accommodation premises properly and to keep them tidy and clean, especially if children are staying with him/her.

Close the windows and doors when leaving the accommodation.

To notify the need for repairs to the accommodation without delay.

Report any damage or loss caused by the customer or the person staying with him/her in the accommodation without delay.

Take a thorough shower before entering the hot tub.

Not to bring any food into the hot tub area and not to do anything that may contaminate the hot tub.

Do not splash water on the TV by the hot tub or soak the TV remote control.

Take a thorough shower before entering the sauna and do not enter the sauna wearing shoes and only with clean feet (to eliminate contamination of the sauna).

After entering the building, change into your home shoes.

Do not walk up the wooden stairs in outdoor shoes or even cycling shoes.

Do not regulate the heat pump.

The customer is obliged to pay for any damages incurred in the areas reserved for accommodation, leisure or relaxation, including compensation for lost profits up to the amount of 20 thousand EUR. CZK. Any higher damages incurred in the premises reserved for accommodation, free entertainment or relaxation, including compensation for lost profits in the amount of the applicable accommodation price for the entire period during which the property/room/apartment/relaxation area is out of service, may be claimed by the accommodation provider in accordance with Act No. 89/2012 Coll., Civil Code. The customer is also obliged to do so if the damage is caused by children or other persons staying with the customer.

4.1 The customer may not, without the prior consent of the accommodation provider:

Make substantial changes to the accommodation premises (move furniture, etc.).

Use their own appliances on the premises.

Transfer the premises reserved for accommodation to another person.

4.2 The Customer may not:

Smoke in all areas of the premises.

Possess, manufacture or store narcotic or psychotropic substances or poisons, unless they are medicines prescribed by a doctor for the Customer's use.

Carry weapons and ammunition or otherwise possess them in a condition that allows their immediate use.

Use fireworks.

To light fires outside of designated areas (oven, grill), including lighting candles.

Carry any glass objects into the hot tub area.

Flush any toiletries other than toilet paper down the toilet (due to possible clogging of the WWTP).

5. Duties, rights and responsibilities of the accommodation provider

The accommodation provider is obliged to hand over the accommodation premises to the customer in a condition suitable for proper use and to ensure the undisturbed exercise of the customer's rights connected with the accommodation. The accommodation provider shall ensure that the notified defects are rectified without undue delay and shall maintain the accommodation premises in a proper technical and hygienic condition.

The landlord shall have the right to inspect the accommodation premises in the presence of the customer after the end of the customer's stay. Customers are kindly requested not to consider this activity as a sign of mistrust. Thank you for your understanding.

The landlord is not responsible for any damage to customers' health or property.

6. Stay

The customer has the right to use the premises reserved for accommodation as well as the common areas of the building. At the beginning of the accommodation, the customer receives 2 keys. These keys must be returned to the accommodation provider at the end of the accommodation at the latest. The customer is obliged to prevent the loss or theft of these keys and not to lend them to persons not staying in the property. In the event of loss, theft or misuse of the keys, the customer is obliged to pay the accommodation provider a contractual penalty of CZK 5,000, without prejudice to the accommodation provider's right to claim compensation for damages.

The accommodation provider shall accommodate the customer from 16:00 to 19:00 on the respective day of arrival and the customer is obliged to leave the property on the day of termination of accommodation no later than 10:00. The exact time of the accommodation shall be agreed by the customer with the accommodation provider by phone.

If the customer does not comply with the time of termination of accommodation according to the previous paragraph, he is obliged to pay the accommodation provider a contractual penalty of CZK 2,000 for the first hour of delay, CZK 3,000 for the second hour of delay, CZK 4,000 for the third hour of delay, CZK 5,000 for the fourth hour of delay, etc.

6.1 Transport to the place of stay

Transportation to the place of stay is individual and all costs related to transportation to the place of stay are borne by the customer.

6.2 Accommodation

The number of persons accommodated must not exceed the bed capacity of the property (23 persons including children). The exact, or provisional, number of persons accommodated is specified in the contract, which the customer receives after booking. For children under 3 years of age, a cot and high chair can be ordered free of charge when booking in the online booking system.

It is forbidden that the entire capacity of Roubenka50 is used only by minors under 18 years of age or only by persons with limited legal capacity. In the case of accommodation for persons under 18 years of age or persons with limited legal capacity, at least one responsible supervisor over 18 years of age must be provided to attend the entire stay.

6.3 Energy and energy saving

In order to save energy and to be environmentally friendly, we ask that you do not ventilate for long periods of time in winter, let alone to lower the temperature in the room/building.

Water underfloor heating is installed throughout the property. Water heating is provided by an air-to-water heat pump. The temperature is set automatically. The heat pump also provides domestic hot water. In the bathrooms, electric ladders are installed, which can be used to raise the temperature in the room. A tiled stove can also be used for heating. There is also a portable space heater on wheels, or an electric fireplace in the Great Room.

6.4 Pets

Accommodation or visiting the property with pets is possible only by prior arrangement with the accommodation provider. Pets are not allowed on the sofa, in beds, on the wooden stairs and on the first floor. Pets are the full responsibility of their owner.

6.5 Sports equipment storage

The customer is not allowed to take sports equipment and items (bicycles, skis,...) into the property, for the storage of which another place is reserved - the garage (monitored by CCTV).

6.6. Valuables

The property recommends that customers do not leave jewellery, money and other valuables in the property, or properly secure valuables against theft. The accommodation provider is not responsible for loss or damage to these items. The accommodation provider is not obliged to ensure the safekeeping of these items.

6.7 Parking

Cars can be parked on the fenced property of the property behind the gate on the grassy pavement (2 pcs), in the garage (1 pc), in front of the property between the garage and the gate (1 pc) or opposite the property on the gravel area designated for this purpose (3 pcs). The accommodation provider is not liable for any damage to the vehicle or theft of the vehicle or its belongings.

6.8. Security camera system

The public areas of the property i.e.:

Camera location 1 - main entrance to the building

Camera location 2 - heat pump, firewood

Camera location 3 - general view of the garden (rear entrance)

Camera location 4 - in the garage

are monitored by the camera system. The landlord undertakes to use the monitoring system only for the purpose of protecting property and order.

7. Changes to the contract and withdrawal from the contract

If the accommodation provider is forced to change the essential terms of the contract for objective reasons before the start of the stay, it may propose a change to the contract to the customer. In such a case, the customer has the right to agree to the change or to withdraw from the contract. If the customer does not withdraw by written notice within 10 days of the date of receipt of the proposal for change, the customer shall be deemed to have agreed to the change.

The customer has the right to withdraw from the accommodation contract.

The accommodation provider has the right to withdraw from this contract if the customer is in gross breach of the obligations set out in this contract, the accommodation rules or is in gross breach of good manners in the property.

Withdrawal from this contract must be in writing and delivered to the other party. Withdrawal from this contract shall not affect the obligation to pay claims arising from this contract prior to withdrawal or cancellation fees and penalties.

Cancellation is subject to the following cancellation terms and conditions, which set out the amount of cancellation fees: more than 35 days before arrival is 50% of the price of the stay, 35 days or less is 100% of the price of the stay, no-show is 100% of the price of the stay.

In the event of early termination of the accommodation by the customer or for any reason on the customer's part or breach of duty by the customer, the customer shall not be entitled to any refund of the price of the stay.

The above cancellation percentage will be calculated in the event of cancellation before the start of the accommodation or no-show from the accommodation price.

In the event of cancellation of the accommodation contract, the accommodation provider is entitled to ask the customer to vacate the accommodation and leave the premises immediately and the customer is obliged to comply with this request without delay.

8. Complaints

The customer is fully responsible for the property and all facilities during the rental period. If there is any damage to the property, the customer is obliged to notify the landlord immediately. Any claims made by the customer must be made no later than the day the rental of the property begins. Later claims will not be taken into account.

9. Other arrangements

9.1 Insurance of the property and insurance of the customer

The building and its equipment are insured against damage not caused by the customer. Personal and personal property insurance does not apply to customers. It is recommended that the customer has a valid liability insurance (so-called "stupid insurance") in the minimum amount of 10.000.000,- CZK for possible damages caused by the customer during the whole stay. 

9.2.

In the event of an extraordinary, unforeseeable, unavoidable and uncaused event (e.g. war, fire in the area, flood or other natural disaster, etc.), the accommodation provider has the right to terminate the rental agreement without compensation.

9.3 Withdrawal from the contract by the accommodation provider

In the event of a breakdown or defect of such a magnitude as to affect the smooth rental of the property (e.g. malfunctioning/non-functioning of the wastewater treatment plant, malfunctioning of the electrical wiring, malfunctioning of the heat pump or heating system, etc.), the accommodation provider has the right to terminate the rental agreement. In this case, the accommodation provider is obliged to return the deposit or the full price of the stay to the customer. The customer waives the right to any compensation.

9.4 Celebrations and disturbance of the night

The Customer declares that he/she acknowledges that the accommodation provider does not provide the rental of the property for the purpose of holding any celebrations (family, anniversary,...).  The Customer undertakes to observe the night-time quiet hours (10:00 pm to 6:00 am). The customer further declares that he/she is aware that there are neighbours living in the surrounding buildings, including small children.

It is forbidden that the entire capacity of the property is used only by minors under the age of 18 or only by persons with limited legal capacity. In the case of accommodation for persons under 18 years of age or persons with reduced capacity, at least one responsible supervisor over 18 years of age must be present throughout the stay.

If the accommodation exceeds the capacity of the property (23 persons including children) without the consent of the accommodation provider, the stay may be terminated immediately by the accommodation provider without refund!

In the event of disturbance of the night and subsequent complaints from neighbours, the customer agrees to give his/her telephone number and name to the complaining neighbour to resolve and calm the situation.

In the event of repeated disturbances of the night peace, the accommodation provider may immediately terminate the customer's stay without compensation.

In the event of premature termination of the accommodation by the customer or for any reason on the part of the customer or breach of duty by the customer, the customer shall not be entitled to any refund of the price of the stay.

10. Final provisions

The General Terms and Conditions apply to all stays at Roubenka 50, Ústí 50, 507 91 Stará Paka, and come into force and effect on 1.1.2024

By concluding the contract, the customer confirms that he/she understands the above terms and conditions and accepts them in full on behalf of himself/herself and the other participants of the stay.

The customer acknowledges that the procedures for exercising the right to withdraw from this contract are published on the website of the accommodation provider www.roubenka50.cz.

 

Roubenka50

Ing. Kamil Holý

 

 

 

Souhlasím se zpracováním
osobních údajů

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Ing. Kamil Holý (dále také „My“), jako správce osobních údajů, Vás jako uživatele webových stránek www.roubenka50.cz informuje o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.

Dále v textu se dozvíte zejména:

1.         Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat;

2.         Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat;

3.         Komu mohou být Vaše osobní údaje předány;

4.         Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a

5.         Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva.

 

V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese info@roubenka50.cz.

 

Zpracování osobních údajů dětí

Naše webové stránky nejsou určeny pro děti mladší 16 let. Osobní údaje dětí mladších 16 let nezpracováváme.

 

Rozsah zpracování osobních údajů

Když nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Těmito údaji mohou být zejména:

a)         Vaše jméno a příjmení,

b)         kontaktní adresa,

c)         telefonní číslo nebo

d)         e-mailová adresa.

 

Účel zpracování

Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely provedení rezervace a plnění ubytovací smlouvy. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.

Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.

 

Kdo má k Vašim osobním údajům přístup

Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje za výše uvedenými účely předáme společnosti MYJO, s.r.o.(společnost provozující rezervační systém Rezervacechalup.cz), aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:

externí účetní

zpracovatelům, kteří poskytují Zprostředkovateli serverové, webové, cloudové nebo IT služby.

 

Doba zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.

 

Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajů

Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:

a)         právo na přístup k osobním údajům;

b)         právo na opravu;

c)         právo na výmaz („právo být zapomenut“);

d)         právo na omezení zpracování údajů;

e)         právo vznést námitku proti zpracování; a

f)          právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.

Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu.

Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese ​info@roubenka50.cz. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Zprostředkovatel požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.

Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.

Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (I) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (II) zpracování je protiprávní, (III) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (IV) nám to ukládá zákonná povinnost.

Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.

Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 01. 03. 2024.

 

 

 

PRIVACY POLICY


Ing. Kamil Holý (hereinafter referred to as "We"), as the data controller, informs you as a user of the www.roubenka50.cz website about the collection of personal data and the privacy policy described below.

In the following you will find out in particular:

1. What personal data we will process about you;

2. For what purposes and in what way we will process your personal data;

3. To whom your personal data may be transferred;

4. For how long we will process your personal data; and

5. What rights you have in relation to the protection of your personal data.

 

If you need any part of the text explained, advice or to discuss further the processing of your personal data, you can contact us at any time at info@roubenka50.cz.

 

Processing of children's personal data

Our website is not intended for children under the age of 16. We do not process the personal data of children under the age of 16.

 

Scope of processing of personal data

When you contact us through the website, you may be asked to fill in certain of your personal data. This information may include, but is not limited to:

(a) Your name and surname,

b) your contact address,

(c) a telephone number; or

d) email address.

 

Purpose of processing

We use the data you provide to us to contact you back and provide you with the information you have requested or for the purposes of making a reservation and fulfilling the accommodation contract. All personal data is processed in a lawful and transparent manner and only proportionate, relevant and necessary data is requested in relation to the purpose of the processing.

The provision of personal data for the purposes of contract performance and the provision of personal data for the purposes of responding to queries raised by you or information requested by you is a contractual requirement of ours, and failure to provide such data may result in a failure to enter into a contract or to respond to queries raised by you.

 

Who has access to your personal data

Your personal data will be processed by us as the controller. We will transfer your personal data for the above purposes to MYJO, s.r.o. (the company operating the booking system Reservacachalup.cz) to carry out the processing for us. Personal data may be transferred to:

external accountants

to processors who provide server, web, cloud or IT services to the Intermediary.

 

Processing time of personal data

We will process your personal data for as long as we provide you with our services or perform a mutual contract, or for as long as necessary to comply with archiving obligations under applicable law, such as the Accounting Act, the Archives and Records Act or the Value Added Tax Act.

 

Your rights arising from the processing of personal data

You have the following rights in relation to our processing of your personal data:

(a) the right of access to personal data;

b) the right to rectification;

c) the right to erasure ("right to be forgotten");

d) the right to restrict the processing of your data;

e) the right to object to processing; and

(f) the right to lodge a complaint about the processing of personal data.

Your rights are explained below to give you a clearer idea of their content.

You can exercise all your rights by contacting us at info@roubenka50.cz. You can file a complaint with the supervisory authority, which is the Office for Personal Data Protection (www.uoou.cz).

The right of access means that you can ask us at any time to confirm whether or not the personal data concerning you is being processed and, if so, for what purposes, to what extent, to whom it is disclosed, how long we will process it, whether you have the right to rectification, erasure, restriction of processing or to object, where we obtained the personal data and whether automated decision-making, including possible profiling, is taking place on the basis of the processing of your personal data. You also have the right to obtain a copy of your personal data, the first provision of which is free of charge, and for further provision the Intermediary may require reasonable payment of administrative costs.

The right to rectification means that you can ask us to correct or complete your personal data at any time if it is inaccurate or incomplete.

The right to erasure means that we must erase your personal data if (I) it is no longer necessary for the purposes for which it was collected or otherwise processed, (II) the processing is unlawful, (III) you object to the processing and there are no overriding legitimate grounds for the processing, or (IV) we are required to do so by law.

The right to restrict processing means that until we have resolved any disputed issues about the processing of your personal data, we must restrict the processing of your personal data so that we can only hold it and, where appropriate, use it to establish, exercise or defend legal claims.

Right to object means that you can object to us processing your personal data that we process for direct marketing purposes or on the grounds of legitimate interest. If you object to processing for direct marketing purposes, your personal data will no longer be processed for these purposes.

This Privacy Policy is effective from 01. 03. 2024.