Příjezd | Odjezd |
|
|
Hodina příjezdu | |
Kontaktní osoba/host |
|
Jméno | |
Příjmení | |
Ulice a číslo | |
Město | |
Stát | |
PSČ | |
Telefon | |
Fakturuji na firmu: |
Fakturační údaje |
|
Název firmy | |
Ulice a číslo | |
Město | |
Stát | |
PSČ | |
IČ | |
DIČ |
Vyberte | kde jste se o nás dozvěděli |
Doplňkové informace |
Máte-li slevový kupon, opište kód |
Souhlasím se smluvními podmínkami
|
Smluvní podmínky ubytování
Aramis Apartment 1. Úvodní ustanovení Tyto smluvní podmínky platí pro pobyt v ubytovacím zařízení "Aramis Aparttment" GPS: 41°17'59.180"N, 19°29'49.099"E. Účastníky smluvního vztahu jsou na jedné straně ubytovatel, na straně druhé zákazník, který si rezervuje pobyt. Zákazníkem se může stát fyzická i právnická osoba (dále jen „zákazník“). Zákazník, který je uveden na smlouvě, zastupuje všechny účastníky pobytu, je oprávněn jednat jejich jménem a je jedinou odpovědnou osobou ve vztahu k ubytovateli. Potvrzením rezervace v ubytovacím zařízení, zákazník vyjadřuje souhlas s těmito smluvními podmínkami.
2. Vznik smluvního vztahu Smluvní vztah mezi zákazníkem a ubytovatelem vzniká potvrzením rezervace "Aramis Apartment" GPS: 41°17'59.180"N, 19°29'49.099"E ze strany zákazníka v on-line rezervačním systému a uhrazením zálohy/celé částky za ubytování, tak jak je uvedeno v článku 3, bod 3.4 těchto smluvních podmínek. Zákazník uhradí zálohu/celou částku za ubytování ve prospěch účtu ubytovatele. Ve výjimečných případech, kdy zákazník nemá přístup na internet, může rezervaci provést telefonicky. Zákazník i ubytovatel souhlasí s využitím poštovní nebo elektronické (e-mailové) komunikace. Oznámení učiněná jedním či druhým uvedeným způsobem obě strany uznávají jako platné písemné oznámení.
3. Cena pobytu a platební podmínky Cenou pobytu se rozumí cena uvedená v rezervačním systému a info emailu (smlouvě) o ubytování, který dojde zákazníkovi po potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému jméno objektu.
3.1. Cena pobytu zahrnuje ubytování energie (elektřina, plyn, vodné/stočné) rekreační poplatek (vzdušné)
3.2. Cena pobytu nezahrnuje dopravu stravu energie (elektřina, plyn, vodné/stočné) Další služby, a to závěrečný úklid, transfer z / na letiště, nejsou v ceně pobytu zahrnuty a platí se zvlášť, bankovním převodem na základě výzvy odeslané rezervačním systémem nebo ubytovateli v okamžiku jejich čerpání.
3.3. Kauce Před vstupem do uybtovacího zařízení, je zákazník povinen uhradit vratnou zálohu (kauci) 2.500 Kč, a to převodem spolu s doplatkem za ubytování. Záloha (kauce) bude zákazníkovi vrácena převodem na bankovní účet, ze kterého byla zaplacena, a to nejpozději do 5 dnů od odjezdu v případě, že zákazník nezpůsobil žádnou škodu v objektu. V případě škody je ubytovatel oprávněn ponížit zálohu o částku rovnající se výši způsobené škody. Bude-li záloha nedostatečná, řídí se náhrada škody podle bodu 4 těchto smluvních podmínek.
3.4. Úhrada pobytu Ubytovatel má právo na zaplacení ceny pobytu před jeho realizací. Pokud nebude písemnou smlouvou mezi ubytovatelem a zákazníkem dohodnuto jinak, zákazník je povinen uhradit zálohu 50% ceny pobytu do 5 dnů ode dne odeslání potvrzení rezervace v on-line rezervačním systému jméno objektu na účet zákazníka. Doplatek 50% + kauci je zákazník povinen uhradit nejpozději 10 dní přede dnem určeným jako nástup k pobytu. Nedodrží-li zákazník platební podmínky pro úhradu pobytu, zanikají účinky smlouvy mezi zákazníkem a ubytovatelem uzavřené a ubytovací kapacita bude nabídnuta ostatním zájemcům.
4. Povinnosti zákazníka Poskytnout ubytovateli součinnost, která je potřebná k řádnému zabezpečení a poskytnutí ubytování. Převzít všechny zaslané doklady potřebné pro uskutečnění pobytu. Dostavit se ve stanoveném termínu na místo nástupu se všemi vyžadovanými doklady. Řídit se návody, provozním řádem a pokyny ubytovatele a jím pověřených pracovníků. Povinností zákazníka a všech zúčastněných je, chovat se tak, aby nedošlo k jejich újmě na zdraví, životě nebo majetku, jakož i ke škodě na majetku ubytovatele. Dohlédnout na děti případně jim zajistit dozor, který by předešel jejich možnému úrazu v objektu i jeho okolí či způsobení škody na majetku ubytovatele. Řádně užívat ubytovací prostory, dodržovat v nich pořádek a čistotu, zejm. jsou-li s ním ubytovány děti. Při odchodu z ubytovacích prostor uzavřít okna a dveře. Bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v ubytovacích prostorách. Bezodkladně oznámit poškození nebo škodu, kterou zákazník nebo osoba s ním ubytovaná v ubytovacích prostorách způsobil.
Zákazník je povinen uhradit případnou škodu vzniklou v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci, včetně náhrady ušlého zisku do částky 20 tis. Kč. Vyšší škody vzniklé v prostorách vyhrazených k ubytování, volné zábavě nebo relaxaci a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou bude objekt/pokoj/apartmán/relaxační prostor vyřazen z provozu může ubytovatel nárokovat v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Tuto povinnost má zákazník i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované se zákazníkem.
4.1 Zákazník nesmí bez předchozího souhlasu ubytovatele: Provádět podstatné změny v ubytovacích prostorách (stěhovat nábytek, apod.) Používat v prostorách vlastní spotřebiče Přenechat prostory vyhrazené k ubytování jiné osobě
4.2 Zákazník dále v prostorách objektu nesmí: Kouřit ve všech prostorách objektu Držet, vyrábět nebo přechovávat omamné nebo psychotropní látky anebo jedy, nejde-li o léčiva, jejichž užívání bylo zákazníkovi předepsáno lékařem. Nosit zbraň a střelivo nebo je jinak přechovávat ve stavu umožňujícím jejich okamžité použití.
5. Povinnosti, práva a odpovědnost ubytovatele Ubytovatel je povinen odevzdat zákazníkovi ubytovací prostory ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu nerušený výkon jeho práv spojených s ubytováním. Ubytovatel dbá na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů a je povinen udržovat ubytovací prostory v řádném technickém a hygienickém stavu. Ubytovatel má právo, aby provedl po ukončení pobytu zákazníka, prohlídku ubytovacích prostor v jeho přítomnosti. Zákazníky prosíme, aby tuto činnost nepovažovali za projev nedůvěry. Děkujeme za pochopení. Ubytovatel nezodpovídá za újmu na zdraví (případně škody na majetku) zákazníků, která vznikla jejich neopatrností, nepozorností, nedbalostí, špatným používáním nebo špatným dohledem (dozorem).
6. Pobyt Zákazník má právo užívat prostory vyhrazené k ubytování, jakož i společné prostory objektu. Na začátku ubytování obdrží klíč. Tento klíč je povinen vrátit ubytovateli nejpozději při ukončení ubytování. Zákazník je povinen předejít ztrátě či odcizení tohoto klíče a nepůjčovat ho osobám, které nejsou v objektu ubytovány. Při ztrátě, odcizení, nebo zneužití klíče je zákazník povinen zaplatit ubytovateli smluvní pokutu ve výši 2.000,- Kč; tím není dotčeno právo ubytovatele domáhat se náhrady způsobené škody. Ubytovatel ubytuje zákazníka od 14.00 do 19.00 hodin příslušného dne nástupu k ubytování a zákazník je povinen objekt opustit v den ukončení ubytování nejpozději do 10.00 hodin. Přesnou hodinu ubytování příslušného dne si zákazník dohodne telefonicky s ubytovatelem. Nedodrží-li zákazník tuto dobu, bude mu účtována cena za další den pobytu, dle platného ceníku.
6.1. Doprava na místo pobytu Doprava na místo pobytu je individuální a veškeré náklady s dopravou na místo pobytu hradí zákazník.
6.2. Ubytovaní Počet ubytovaných osob nesmí přesáhnout lůžkovou kapacitu objektu. Přesný, případně předběžný, počet ubytovaných osob je uveden ve smlouvě, kterou obdrží zákazník po provedení rezervace. Je zakázáno, aby celá kapacita jméno objektu byla využita pouze nezletilými osobami mladšími 18ti let či pouze osobami s omezenou svéprávností. V případě ubytování osob mladších 18ti let či osob s omezenou svéprávnosti, je třeba zajistit minimálně jeden zodpovědný dozor starší 18ti let, který se bude účastnit celého pobytu.
6.3. Energie a úspora V zájmu úspor energie a potažmo ohleduplnosti k životnímu prostředí Vás žádáme, abyste v zimním období nevětrali dlouhodobě, natož pak za účelem snížení teploty v pokoji/objektu.
6.4. Domácí mazlíčci Ubytování či návštěva objektu s domácími mazlíčky je možná za dodržení níže uvedených podmínek. Pes (jiné zvíře) musí být slušně vychovaný, nesmí škrábat po nábytku, válet se v postelích, případně po čalouněném nábytku. Majitel psa bude dohlížet na jeho chování, aby nedošlo k poškození vybavení objektu. Dojde-li k poškození vybavení, je majitel psa povinen uhradit vzniklou škodu. Majitel zajistí pro psa pelíšek, misku na žrádlo i vodu z vlastních zdrojů, nikoli z vybavení objektu. Doporučení: ubytování s domácím mazlíčkem středního a většího plemene předem projednat s majitelem.
6.5. Uložení sportovního vybavení Zákazníkovi není dovoleno brát do objektu sportovní nářadí a předměty, pro jejíž úschovu je vyhrazeno jiné místo.
6.6. Cennosti Ubytovatel doporučuje zákazníkům, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechávali v objektu, případně si cennosti řádně zabezpečili proti odcizení. Ubytovatel neodpovídá za ztrátu či škody na uvedených věcech. Ubytovatel není povinen zajistit úschovu těchto věcí.
6.7. Parkování Parkování vozidel zákazníků je možné na veřejných parkovacích místech v okolí objektu. Tyto plochy jsou volně přístupné, a proto ubytovatel neručí za případné odcizení vozidla, nebo věcí v něm, nejedná se o hlídané parkoviště.
7. Změny ve smlouvě a odstoupení od smlouvy Je-li ubytovatel nucen z objektivních důvodů před zahájením pobytu změnit podstatné podmínky smlouvy, může navrhnout zákazníkovi změnu smlouvy. Zákazník má v takovém případě právo souhlasit se změnou či od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník písemným oznámením do 10 dnů ode dne doručení návrhu na změnu, má se za to, že se změnou souhlasí. Zákazník má právo odstoupit od smlouvy o ubytování. Ubytovatel má právo od této smlouvy odstoupit, jestliže zákazník hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou, ubytovacím řádem, nebo v objektu hrubě porušuje dobré mravy. Odstoupení od této smlouvy musí být písemné a doručuje se druhé smluvní straně. Odstoupení od této smlouvy nemá vliv na povinnost zaplatit pohledávky z této smlouvy vzniklé před odstoupením či storno poplatky. Odstoupení od smlouvy se řídí následujícími stornovacími podmínkami, které stanoví výši stornovacích poplatků: více než 30 dní před nástupem na pobyt je bez poplatku 29 – 15 dní před nástupem je 30% z ceny pobytu 14 – 8 dní před nástupem je 40% z ceny pobytu 7 – 4 dny před nástupem je 60% z ceny pobytu 3 dny a méně je 80% z ceny pobytu Nedostavení se je 100% z ceny Předčasné ukončení ubytování je 50% z nečerpaných služeb Uvedená procentní výše stornovacích poplatků bude vypočtena (a) v případě odstoupení před začátkem ubytování nebo nedostavení se z ceny za ubytování, (b) v případě předčasného ukončení ubytování ze zajištěných a nečerpaných ubytovacích služeb. V odůvodněných případech (nemoc, úmrtí v rodině, vyšší moc apod.) nemusí být storno poplatek na základě rozhodnutí ubytovatele účtován. V případě odstoupení od smlouvy o ubytování je ubytovatel oprávněn vyzvat zákazníka k okamžitému vyklizení ubytovacích prostor a opuštění objektu a zákazník je povinen této výzvě bezodkladně vyhovět.
8. Reklamace Zákazník je povinen uplatnit případnou reklamaci vždy ihned po zjištění závady u ubytovatele nebo odpovědné osoby ubytovatele, aby mohla být uskutečněna náprava.
9. Závěrečné ustanovení Všeobecné smluvní podmínky platí pro všechny pobyty v "Aramis Apartment" GPS: 41°17'59.180"N, 19°29'49.099"E a vstupují v platnost a účinnost dne 1.3.2024. Uzavřením smlouvy zákazník stvrzuje, že výše uvedeným smluvním podmínkám rozumí a v plném rozsahu je jménem svým i jménem ostatních účastníků pobytu akceptuje. Zákazník uzavřením smlouvy dále potvrzuje, že byl ubytovatelem seznámen s tím, že v případě sporu mezi účastníky této smlouvy má možnost využít mimosoudního řešení takovéhoto sporu, a to u České obchodní inspekce (www.coi.cz). Zákazník bere na vědomí, že postupy pro uplatnění práva na odstoupení od této smlouvy, jakož i formulář pro odstoupení, jsou zveřejněny na stránkách ubytovatele www.cmrserv.com
Tým Aramis Apartment CMR - servisní, s.r.o. |
Souhlasím se zpracováním osobních údajů
|
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Dále v textu se dozvíte zejména: 1. Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat; 2. Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat; 3. Komu mohou být Vaše osobní údaje předány; 4. Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a 5. Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva.
V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese info@cmrserv.com
Zpracování osobních údajů dětíNaše webové stránky nejsou určeny pro děti mladší 16 let. Osobní údaje dětí mladších 16 let nezpracováváme.
Rozsah zpracování osobních údajůKdyž nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Těmito údaji mohou být zejména: a) Vaše jméno a příjmení, b) kontaktní adresa, c) telefonní číslo nebo d) e-mailová adresa.
Účel zpracováníÚdaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely provedení rezervace a plnění ubytovací smlouvy. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování. Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.
Kdo má k Vašim osobním údajům přístupVaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje za výše uvedenými účely předáme společnosti MYJO, s.r.o.(společnost provozující rezervační systém Rezervacechalup.cz), aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:
Doba zpracování osobních údajůVaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.
Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajůVe vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva: a) právo na přístup k osobním údajům; b) právo na opravu; c) právo na výmaz („právo být zapomenut“); d) právo na omezení zpracování údajů; e) právo vznést námitku proti zpracování; a f) právo podat stížnost na zpracování osobních údajů. Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu. Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese info@cmrserv.com. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz). Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Zprostředkovatel požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů. Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné. Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (I) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (II) zpracování je protiprávní, (III) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (IV) nám to ukládá zákonná povinnost. Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků. Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány. Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 1.3.2024. |