On-line rezervace

1
Datum
2
Výběr
3
Údaje
4
Rezervace s povinností platby
Příjezd Odjezd
 
 
Hodina příjezdu



Kontaktní osoba/host
Jméno
Příjmení
Ulice a číslo
Město
Stát
PSČ
E-mail
Telefon
Fakturuji na firmu:
Fakturační údaje
Název firmy
Ulice a číslo
Město
Stát
PSČ
DIČ
Vyberte
kde jste se o nás dozvěděli
Doplňkové informace

Souhlasím se smluvními
podmínkami
VŠEOBECNÉ INFORMACE a VŠEOBECNÉ PODMÍNKY PRONÁJMU
Majitel objektu: Jiří a Elisaveta Matušíkovi
1. Objednávka pronájmu
Objednávka pronájmu je provedena elektronickou poštou na e-mail beneshkychalupa@gmail.com („Předběžná rezervace“) s následujícími náležitostmi:
•termín pronájmu
•počet ubytovaných
•údaje o objednateli (dále jen nájemce) pronájmu včetně jména, příjmení, tel. kontaktu a e-mailu
Po obdržení Předběžné rezervace se všemi náležitostmi je nájemci odesláno Potvrzení rezervace včetně všeobecných podmínek s údaji pro platbu rezervačního poplatku (zálohy) a následně termínem pro úplné zaplacení. Předběžná rezervace bude zrušena, nedojde-li k úhradě zálohy v termínu uvedeném v Potvrzení rezervace.
Odesláním rezervace pronájmu nájemce stvrzuje, že s obsahem a podmínkami Ubytovacího řádu a Všeobecnými podmínkami souhlasí a zavazuje se je dodržovat.
2. Kapacita chalupy
Kapacita chalupy jsou 4 plnohodnotná lůžka. Pronájem objektu je celoroční s maximálním počtem 4 osoby plus 2 infanti v dětských postýlkách. Domácí mazlíčci jsou povoleni na základě odsouhlasení s majitelem objektu.
3. Nástup do objektu
Zahájení pobytu je vždy v den nástupu po 14:00 hodině (jiný čas pouze po dohodě), uvolnění objektu – odjezd v den ukončení pobytu do 11:00 dopoledne. Při nástupu k pobytu předá pronajímatel nájemci rekreační objekt v uklizeném stavu, dle inventáře předá zařízení jednotlivých místností.
Pronajímatel má právo při předání objektu na ověření identifikačních údajů nájemce. Při ukončení pobytu pronajímatel s nájemcem zkontroluje stav objektu a zařízení dle inventáře a převezme klíče od objektu (nedohodnou-li se s pronajímatelem na vzdáleném předání přes úschovu klíčů v trezůrku).
 
4.Zálohu účtujeme vždy ve výši 50 % z ceny pobytu. Záloha je splatná převodem na účet 670100-2222523850/6210 v termínu uvedeném v Potvrzení rezervace, obvykle do pěti kalendářních dnů.
Doplatek ceny je pak splatný převodem na účet na účet 670100-2222523850/6210 do 14 dnů před zahájením pobytu. Pronajímatel vystaví nájemci daňový doklad po obdržení doplatku.
Cena zahrnuje místní poplatky z pobytu.
Cena zahrnuje veškeré spotřebované energie i dřevo.
Součástí ceny pronájmu objektu není pojištění zodpovědnosti vůči třetím stranám.
5.Za úrazy, poškození či krádež majetku, za odcizení zavazadel v době a místě pronájmu odpovídá nájemce, vyjma hmotné škody způsobené vyšší mocí (povodeň, hurikán atp.). Doporučuje se nájemci uzavřít vhodné pojištění.
6.Nájemce je povinen udržovat a zanechat objekt, který si pronajal, v čistém a původním stavu. 
7.Odjezd nájemce před dohodnutým termínem ukončení nájmu nezakládá nárok na vrácení nespotřebované platby nájemného.
8. Stornovací podmínky
Při zrušení rezervace:
a.více než 42 dní před příjezdem – vrácení 100% zálohy;
b.41 až 30 dní před příjezdem – vrácení 50% zálohy;
c.29 dní 15 dní před příjezdem – vrácení 50% celkové ceny;
d.méně než 14 dní před příjezdem – záloha nevratná;
e.zrušení z důvodů opatření vlády – vrácení 100% celkové ceny.
Za okamžik odstoupení se považuje den doručení Oznámení o zrušení rezervace pronajímateli (písemně nebo el. poštou).
9. Kauce
Před zahájením pobytu zašle nájemce zálohu na škody, tzv. kauci, ve výši 5 000,- Kč (Silvestrovský pobyt 10 000,- Kč). Kauce je po skončení pronájmu vratná v plné výši v případě, že nedojde ke škodě na objektu nebo jeho zařízení způsobenou nájemníky. Přesáhne-li škoda výši kauce, je nájemník povinen tuto škodu uhradit v plné výši na místě před odjezdem. Kauce bude zaslána na č. ú.: 670100-2222523850/6210 nejpozději v den nástupu na pobyt.
 
10. Ukončení pronájmu
Jako pronajímatelé si vyhrazujeme právo okamžitě ukončit pronájem v případě, že:
•během doby trvání pronájmu dojde ke svévolnému zvýšení počtu osob bez vědomí pronajímatele. Nájemce může přijímat návštěvy v objektu pouze s výslovným souhlasem pronajímatele.
Ve všech případech nevzniká právo na vrácení nespotřebované platby za služby.
11. Ostatní
Nájemce se zavazuje zaslat písemnou formou, a to nejpozději týden před nástupem na pobyt, jména všech osob, kteří s ním budou sdílet Chalet Benešky. Tato informace je požadována z důvodu povinnosti dodržování vyhlášky o místním poplatku z pobytu.
Nájemce se zavazuje dodržovat noční klid v objektu i okolí domu od 22. hodiny – 7. hodiny ranní.
 
Pronajímatel si tímto vyhrazuje právo vstoupit do objektu během trvání nájmu za účelem kontroly dodržování podmínek nájemní smlouvy.
Souhlasím se zpracováním
osobních údajů

ZÁSADY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ


Jiří Matušík, se sídlem Velké Karlovice 486, 75606., IČ:08055343 (dále také „My“), jako správce osobních údajů, Vás jako uživatele webových stránek https://www.chatabenesky.cz/ informuje o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.

Dále v textu se dozvíte zejména:

1.         Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat;

2.         Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat;

3.         Komu mohou být Vaše osobní údaje předány;

4.         Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a

5.         Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva.

 

V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese nazev@domena.cz

 

Zpracování osobních údajů dětí

Naše webové stránky nejsou určeny pro děti mladší 16 let. Osobní údaje dětí mladších 16 let nezpracováváme.

 

Rozsah zpracování osobních údajů

Když nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých svých osobních údajů. Těmito údaji mohou být zejména:

a)         Vaše jméno a příjmení,

b)         kontaktní adresa,

c)         telefonní číslo nebo

d)         e-mailová adresa.

 

Účel zpracování

Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely provedení rezervace a plnění ubytovací smlouvy. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.

Poskytnutí osobních údajů pro účely plnění smlouvy a poskytnutí osobních údajů pro účely odpovědi na Vámi vznesené dotazy nebo Vámi požadované informace jsou naším smluvním požadavkem, a jejich neposkytnutí může být důsledkem neuzavření smlouvy nebo neposkytnutí odpovědi na Vámi vznesené dotazy.

 

Kdo má k Vašim osobním údajům přístup

Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje za výše uvedenými účely předáme společnosti MYJO, s.r.o.(společnost provozující rezervační systém Rezervacechalup.cz), aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:

  1. externí účetní
  2. zpracovatelům, kteří poskytují Zprostředkovateli serverové, webové, cloudové nebo IT služby.

 

Doba zpracování osobních údajů

Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.

 

Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajů

Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:

a)         právo na přístup k osobním údajům;

b)         právo na opravu;

c)         právo na výmaz („právo být zapomenut“);

d)         právo na omezení zpracování údajů;

e)         právo vznést námitku proti zpracování; a

f)          právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.

Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu.

Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese ​nazev@domena.cz. Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).

Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak může Zprostředkovatel požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.

Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.

Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (I) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (II) zpracování je protiprávní, (III) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (IV) nám to ukládá zákonná povinnost.

Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.

Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 11.08.2024